» عمومی » ورزشی » لوزانو: شکست‌هایمان به خاطر قدرت حریفان بود/ شاگردانم خوب جنگیدند
ورزشی

لوزانو: شکست‌هایمان به خاطر قدرت حریفان بود/ شاگردانم خوب جنگیدند

مرداد 28, 1395 0010

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه تیمش در یک بخش از دیدار با ایتالیا خوب کار کرد، گفت: شکست هایی که در المپیک متحمل شدیم به خاطر قدرت حریفان بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، در پایان دیدار تیم های مای والیبال ایران و ایتالیا که با شکست ٣ بر صفر کشورمان همراه بود، رائول لوزانو با حضور در نشست خبری اظهارداشت: ایتالیا شایسته پیروزی بود و به این خاطر به این تیم تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: باید این مسابقه را به دو بخش تقسیم کنیم. یکی تا نیمه دوم ست دوم که خیلی خوب بازی کردیم اما در بخش دیگری اشتباهات زیادی داشتیم و نه در دفاع، نه در اسپک و نه در دریافت عملکرد خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: ما در کل مسابقات عملکرد یکسانی داشتیم اما نتایجی که گرفتیم بستگی به قدرت تیم مقابل داشت. شکست هایی که خوردیم هم به خاطر عملکرد ما نبود بلکه به خاطر قدرت حریفان بود. در مرحله مقدماتی ما بهترین تیم در دفاع و یکی از بهترین تیم ها در دریافت توپ بودیم اما در حمله شرایط خوبی نداشتیم.

لوزانو یادآور شد: در تورنمنت های قبلی فقط سه تیم قدرت زیادی داشتند اما در این دوره از المپیک همه تیم ها با قدرت بالایی بازی کردند. ایتالیا و آمریکا بسیار قدرتمند هستند، برزیل هم که میزبان است نباید دست کم گرفته شود. بازی در المپیک با تمام تورنمنت ها متفاوت است و هر بازی با رقابت دیگر شرایط جدیدی دارد و باید با تاکتیک جدیدی وارد بازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/08/18/4/2177186.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×