» عمومی » ورزشی » سلیمی: یک جلاد سر من را برید/همسر عضو هیات ژوری نگذاشت مدال بگیرم
ورزشی

سلیمی: یک جلاد سر من را برید/همسر عضو هیات ژوری نگذاشت مدال بگیرم

مرداد 27, 1395 0110

وزنه بردار سنگین وزن تیم ملی ایران که با رای ناعادلانه هیات ژوری نتوانست در المپیک ریو به مدال برسد گفت: همسر دبیر فدراسیون جهانی که با رئیس فدراسیون ایران مشکل دارد نگذاشت مدال بگیرم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، مسابقات وزنه برداری دسته فوق سنگین سی و یکمین دوره بازیهای المپیک از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز به وقت تهران با حضور ۱۱ وزنه بردار آغاز شد که بهداد سلیمی نماینده ایران در این وزن بود و پس از آنکه در حرکت یکضرب صدرنشین شد، در حرکت دو ضربه نتوانست سه بار وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را مهار کند و حذف شد. این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان معتقدند نحوه قضاوت هیات ژوری باعث شد تا بهداد از گردونه رقابتها حذف شود.

بهداد سلیمی پس از رقم خوردن این اتفاق گفت:  همه دیدند به راحتی حق من را خوردند. اعتراض کردیم اما آیان می گفت می دانم، حق با شماست اما کاری از دستم بر نمی آید، آخه چرا؟

سلیمی که به شدت گریه می کرد، یادآور شد: اینها به خاطر دشمنی است که دبیر فدراسیون جهانی که با همسرش پشت میز هیات ژوری نشسته بود، با مرادی دارند. او نخواست من مدال بگیرم.

سلیمی تاکید کرد: آماده بودم، خیلی تمرین کرده بودم، رکورد یک ضرب را زدم اما نگذاشتند طلا بگیرم، مگر می شود رئیس فدراسیون جهانی نتواند کاری کند؟!

وی در مورد اینکه آیا اعتراض رسمی فایده دارد؟ گفت: نه؛ مدال ها را دادند رفت، فقط اعتراض می کنم تا بگویم ناحقی شده است؛ حریف گرجستانی خیلی آماده بود فقط اجازه ندادم رکورد یک ضرب را بزند.

سلیمی گفت: من در تمرینات تا ٢٥٥ کیلو هم زدم، اگر اجازه می دادند رقابت کنم، نمی گذاشتم رکورد بزند. رقابت کثیفی بود که در آن جلاد سر من را برید.

http://media.mehrnews.com/d/2016/08/17/4/2175942.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

تعداد دیدگاهها: 1

  1. ناشناس

    عادت ورزشكارايران وقتي بازنده شدن تقصیر داور ميدازند تا پاداششون بگيرند حريفش با اختلاف زياد ازش جلو بوده نمي توست بهش برسه بجاي منش پهلواني وقبول شكست به خاطرغرورجرزنی مي كنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×