» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: آب فضای سبز ادارت در صورت تغییر سیستم آبیاری، توسط شهرداری مبارکه تامین می شود
شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: آب فضای سبز ادارت در صورت تغییر سیستم آبیاری، توسط شهرداری مبارکه تامین می شود

مرداد 26, 1395 009

ذاکری در جلسه شورای حفاظت از منابع آب با اشاره به کاهش نزولات آسمانی،کاهش منابع آبی را بحران جدی برای شهرستان بیان کرد وگفت: با توجه به کشاورزی و صنعتی بودن شهرستان ونیاز مبرم این دو به منابع آبی ،ضروری است  صنایع وکشاورزان ضمن تغییر الگوی مصرف ،نسبت به مدیریت مصرف آب اقدام نمایند.

رئیس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با بیان اینکه تأمین و بهره برداری مناسب از منابع آبی که در اختیار داریم از ضروریات است اظهار داشت: در بحث تأمین و استفاده بهینه از منابع آب نیازمند تعامل و همراهی مردم و دستگاه های اجرایی مرتبط هستیم ومدیریت صحیح منابع آب وصیانت از این منابع حیاتی وظیفه کلیه افراد و دستگاههای اجرایی شهرستان می باشد.

ذاکری با بیان اینکه بهترین کارشناسان در خصوص ارائه راهکار برای مدیریت مصرف ، خود کشاورزان هستند تصریح کرد:اداره منابع آب می تواند با همکاری نظام صنفی کشاورزی در کمیته های فرعی از نظرات وایده های کشاورزان استفاده ودر صورت امکان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان مطرح شود.

وی  مدیریت مصرف صحیح آب توسط مردم را مهم و ضروری دانست و افزود: با توجه به تاثیر کاهش بارندگی ها بر منابع آبی و در راستای مدیریت مصرف درست آب، نصب کنتورهای هوشمند در چاههای آب کشاورزی ضروری است  وانتظار داریم اداره منابع آب وجهاد کشاورزی با همکاری اداره برق نسبت به نصب کنتورهای هوشمند در اسرع وقت اقدام نمایند.

فرماندار مبارکه به مشکل آب فضای سبز در ادارت شهرستان نیز اشاره کرد وگفت :با توجه به اعلام آمادگی شهرداری مبارکه در خصوص تامین آب فضای سبز ادراتی که نسبت به تغییر سیستم آبیاری وتامین منبع ذخیره آب فضای سبز خود اقدام نمایند،شهرداری مبارکه آب فضای سبز را تامین می کند.

در پایان نیز مسئولان حاضر در جلسه مسائل ومشکلات خود را مطرح وپس از بحث وتبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

mld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×