» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه از بهره برداری ۴۷ پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان مبارکه خبر داد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه از بهره برداری ۴۷ پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان مبارکه خبر داد

مرداد 26, 1395 0012

علی اصغر ذاکری فرماندار مبارکه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت و هفته دفاع مقدس با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و شهیدان والا مقام رجایی و باهنر ، گفت: امنیت و آرامش امروزکشور مدیون رشادت ها و دلاوری های آن عزیزان است  که بدون داشتن هیچگونه چشم داشتی در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا نموده و با ایثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه استان اصفهان از نظر بقیه استان برخورداری است ،تصریح نمود: استان اصفهان به واسطه حضور پر رنگ مردم استان اصفهان درزمان جنگ و همچنین با توجه به اینکه ۶ درصد از جمعیت کشور شامل این استان میشود ولیکن ۱۰ درصد ازشهدا در کشور از آن استان اصفهان است و وجود خرازی ها، همت ها، کاظمی ها و … در کشور برخوردار است نه به دلیل وجود صنعت، درآمد، توسعه و مبلمان شهری و …

وی با اشاره به لزوم بازگو نمودن رشادت ها ، ایثار و از خودگذشتی شهدا و ایثارگران معظم برای نسل جدید ،تاکید کرد: جوانان و نوجوانان ،آینده سازان کشور هستند وباید بدانند که این موفقیت ها و پیشرفت هایی که امروز داریم مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

ذاکری پاسداشت خون شهدا و ایثارگران و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها و ارج نهادن به جان فشانی های این عزیزان را وظیفه همگان دانست و عنوان نمود: پاسداشت خون شهدا و تجلیل از ایثارگری های ایثارگران نبایستی صرفا در هفته دفاع مقدس اجرا شود بلکه باید در طول سال یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود.

در ادامه فرماندار با بیان اینکه کشور ما کشوری است که مردم حاکمیت و سرنوشت خود را با رای خودشان انتخاب میکنند افزود: دولت تدبیر و امید با بیش از ۵۰ درصد رای مردم بر روی کار آمد و در حوزه های مختلف اقدامات موثری را انجام داده است که بایستی این اقدامات و دستاوردها به مردم عزیز اطلاع رسانی شود.

ذاکری وظیفه اصلی دولت را ایجاد آرامش ،امنیت و امید در جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: تا کنون وحدت و همدلی مردم و مسئولین موجب ایجاد آرامش و امنیت و ناکامی دشنان شده است و امیدواریم در ادامه نیز با اتحاد و همبستگی بیش از پیش شاهد آرامش و امید در بین مردم باشیم.

وی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است برای نمایش خدمات و عملکرد مسئولین نظام که انتظار داریم مسئولین شهرستان از این فرصت استفاده نموده و نسبت به آگاه سازی مردم عزیز در راستای فعالیت های انجام شده اقدام نمایند.

ذاکری اقدامات دولت درحوزه های اقتصادی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی سلامت و محیط زیست و … را شایسته تلقی نمود و تصریح نمود: وظیفه همه ماست که از این فرصت استفاده کرده و با استفاده از همه ظرفیت های اطلاع رسانی نسبت به آگاه سازی مردم و القاء امید به آنان اقدام نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان از بهره برداری ۴۷ پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان خبر داد و خاطر نشان ساخت : برخی از این پروژه ها به دلیل وجود مشکلات مدت زمان زیادی به طول انجامیده بود که بحمداله با پیگیری های فراوان ، برگزاری جلسات متعدد و همکاری مسئولین مربوطه به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار با اشاره به لزوم اطلاع رسانی مطلوب از اقدامات و دستاوردهای دولت در سه سال گذشته و انعکاس فعالیت ها و اقدامات مسئولین افزود : در هفته دولت طبق برنامه زمان بندی مسئولین شهرستان در نماز جمعه شهر های شهرستان شرکت خواهند نمود و به مشکلات و سئوالات نمازگزاران عزیز پاسخ خواهند داد.

 
 
 
 
 
 
 
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×