» اخبار ایران و جهان » سخنگوی «مستر کارت»: هیچ فعالیتی در ایران نداریم
اخبار ایران و جهان

سخنگوی «مستر کارت»: هیچ فعالیتی در ایران نداریم

مرداد 25, 1395 009

سخنگوی شرکت آمریکایی «مستر کارت» در مصاحبه با یک خبرگزاری آذربایجانی اعلام کرد: مادامیکه تحریم های آمریکا برای شرکت های واقع در این کشور علیه ایران پابرجا هستند، هیچ فعالیتی در ایران نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آذربایجانی «ترند نیوز» در مصاحبه اختصاصی خود با «مستر کارت» شرکت خدمات مالی بین المللی اعلام کرد که این شرکت آمریکایی گزارش‌های اخیر درباره همکاری با ایران را رد کرده است.

«سیث آیزن» سخنگوی شرکت «مستر کارت» امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری آذربایجانی «ترند نیوز»از عدم هرگونه فعالیت در ایران خبر داد.

«سیث آیزن» در این خصوص به «ترند نیوز» گفت: مادامیکه تحریم‌ های آمریکا برای شرکت های واقع در این کشور علیه ایران پابرجا هستند، مستر کارت هیچ فعالیتی در ایران نخواهد داشت.

بر اساس اعلام خبرگزاری آذربایجانی «ترند نیوز»، اظهارات سخنگوی شرکت «مستر کارت» در مصاحبه امروز در حالی اعلام شد که  چندی پیش رسانه‌های ایران به نقل از «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از امضای همکاری شرکت پُست ایران با یک شرکت خارجی برای دریافت خدمات مستر کارت آمریکا برای شهروندان ایرانی خبر داده بودند.

http://media.mehrnews.com/d/2016/08/15/4/2174624.jpg

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×