» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » نماينده شهرستان فلاورجان: فولاد مبارکه برندي مطرح در بازارهاي بين المللي است
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

نماينده شهرستان فلاورجان: فولاد مبارکه برندي مطرح در بازارهاي بين المللي است

مرداد 24, 1395 0017

حجت الاسلام والمسلمين سيدناصرموسوي نماينده مردم شريف فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با مديرعامل شرکت فولادمبارکه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در اين شرکت گفت: در ابتدا جا دارد از مجموعه مديريتي فولادمبارکه و در رأس آن، دکتر سبحاني تشکر کنم که اين مجموعه عظيم را که در خاورميانه نمونه مي‌باشد به خوبي مديريت کرده اند و تلاش عزيزان همواره بر اين بوده که در توليد فولاد وقفه اي ايجاد نشود. تلاشهاي بي شائبه و شبانه روزي ايشان باعث شده که افتخارات مهمي براي شرکت فولادمبارکه و کشور ثبت گردد. در واقع عليرغم نوساناتي که در بازار فولاد دنيا بوده تلاش کارکنان فولادمبارکه باعث شده تا چرخ صنعت به خوبي بچرخد که کمال تشکر از همه اين عزيزان را داريم.

وي افزود: لازم است بگويم، شرکت فولادمبارکه اصفهان برندي مطرح در سطح بين المللي است که با توليدات پيشرفته خود، هر روز بر ظرفيت توليداتش افزوده مي‌شود و توانسته نام کشور را در جوامع بين‌المللي مطرح نمايد. در حقيقت با افزايش توليد در اين بنگاه اقتصادي، ايجاد اشتغال و رفع وابستگي به خارج از کشور را شاهد هستيم، علاوه بر اينکه مي‌توانيم صنايع داخلي را نيز تقويت کنيم و در شرايط فعلي که کشور در رکود به سر مي‌برد، رونق را به صنعت کشور بازگردانيم.

نماينده مردم محترم فلاورجان با اشاره به لزوم حمايت از صنايع مادر گفت: فولادمبارکه نقش تأثيرگذاري در صنعت کشور دارد و لازم است از اين صنعت بزرگ حمايت شود، فولادمبارکه متعلق به يک منطقه يا شهرستان نيست بلکه يک صنعت ملي است و با همه نوساناتي که وجود داشته از خود عملکرد مناسبي به جاي گذاشته است.

موسوي با اشاره به اختلاف برخي از صنايع وابسته با فولادمبارکه در زمينه قيمت محصولات گفت: با جلساتي که با آقاي سبحاني داشتيم بر لزوم صادارت توسط فولادمبارکه تأکيد شد که جزو ضروريات اين بنگاه اقتصادي است چراکه در زمان تحريم ها انجام صادرات باعث مي‌شد تا نيازهاي به حق اين شرکت مرتفع گردد و در خصوص اختلاف قيمت هم بر اساس توضيحاتي که مديرعامل فولادمبارکه داشتند بنده قانع شدم ولي مي‌طلبد به منظور رفع شائبه نشستي با ديگر صنعتگراني که معترض هستند داشته باشيم.

در نظر داريم جلسه اي را با حضور مجمع نمايندگان استان اصفهان در فولادمبارکه داشته باشيم تا نمايندگان محترم، از نزديک اين صنعت بزرگ را بازديد کرده و توانمندي هاي اين مجتمع صنعتي را دريابند.

نکته اي که در آخر بايد عرض کنم اين است که برخي موارد از جانب برخي اشخاص مطرح شده که بدون سند و مدرک بوده و باعث رفتن آبروي اشخاصي شده که اين خود کاري است بس ناپسند چراکه روايت داريم آبروي مؤمن از خون مؤمن هم محترم تر است. پس اينکه همينطور بدون سند و مدرک بگوييم فلان شخص فلان مقدار حقوق مي‌گيرد، دريافتي اش اينقدر است و چندجا به عنوان عضو هيات مديره اينقدر پاداش گرفته، به نظر من انعکاس و بيان اين مطلب، بدون تحقيق و بررسي بيان خوبي نيست. بايد تلاش کنيم با آبروي کسي بازي نکنيم و در حقيقت در شأن يک فرد نيست که چنين اظهار نظرهايي را براي افراد داشته باشد

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×