» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بیانیه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از طرف امام جمعه مبارکه و فرماندار شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بیانیه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از طرف امام جمعه مبارکه و فرماندار شهرستان مبارکه

بهمن 20, 1392 0010

به گزارش سایت شمس مبارکه امام جمعه مبارکه و فرماندار شهرستان مبارکه طی بیانیه ای طلیعه ی سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام اله دهه فجر را تبریک گفتند.

متن بیانیه:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دهه فجر ،‌سرآغاز طلوع اسلام،‌خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است.در دهه فجر ، اسلام تولدي دوباره يافت. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 ایام‌ا… دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی در افق زیبا و پهناور کشور ایران است ،انفجار نوري است كه تشعشع خيره كننده آن امروز پس از گذشت سي و پنج سال در بلاد اسلامي و غيراسلامي قلب ملل تحت ظلم را جلا بخشيده و چشم استكبار و معاندين نظام اسلامي را كور كرده است .

ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل (ره)از غرقاب 2500 ساله حکومت ستمشاهی نجات یافت و راه و رسم زندگی مستقل در پناه پرچم اسلام را آموختند و سرنوشت خویش را خود براساس آموزه های دین اسلام تعیین کردند. برپایی حکومت اسلامی به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ترسیم الگوی مدینه فاضله ای است که ملت ایران در طول سالها تلاش و مبارزه و جهاد به به آن دست یافتند.

بدینوسیله ضمن تبریک  وتهنیت طلیعه ی سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام اله دهه فجر،از مردم آگاه ،مومن و انقلابی شهرستان مبارکه دعوت می نماید ، با حضوری منسجم و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن با تاسی به مقتدای خویش حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) بار دیگر به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام کنندکه بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهند نشاند.

محمد جواد محمدی              امام جمعه مبارکه

مهدی سلیمانی                  فرماندار شهرستان مبارکه

emamjome-farmandar

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×