» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » هدایت تحصیلی دانش آموزان ورود به دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه

هدایت تحصیلی دانش آموزان ورود به دانشگاه آزاد مبارکه

مرداد 19, 1395 0012

مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت : با توجه به نزدیک شدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و توزیع دفترچه انتخاب رشته، هدایت تحصیلی هوشمندانه داوطلبان ورود به دانشگاه با هدف آگاهی بخشی و راهنمایی ومشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه انجام می شود.

احمدرضا باقری با اشاره به این که راه اندازی کمیته اطلاع رسانی و هدایت تحصیلی داوطلبان با مساعدت رییس این دانشگاه انجام می شود افزود : این دانشگاه با هدف هدایت تحصیلی هوشمندانه متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به راه اندازی این کمیته کرده است.
وی یکی دیگراز دلایل تشکیل این کمیته را حساسیت و سر درگمی برخی والدین در ایام انتخاب رشته عنوان کرد و گفت : هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی به نوعی کمک و آگاهی بخشی به دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته ورود به دانشگاه را دارند، است تا خانواده­ها و دانش آموزانی که قصد ورود به دانشگاه را دارند بیشتر و دقیق تر از آینده شغلی و محتوی رشته ها و حتی دانشگاه­ها مطلع شوند و بتوانند تصمیم مناسبی اتخاذ کنند.
مسوول روابط عمومی واحد مبارکه با اشاره به سایروظایف این کمیته خاطر نشان کرد : این کمیته مانند سال های گذشته با هدف راهنمایی بیشتر دانش آموزان ورود به دانشگاه ها اقدام به دایر کردن سه دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی در داخل شهر و دانشگاه با حضور کارشناسان کرد.
باقری گفت : معتقدیم داوطلبان هوشمندانه باید با رغبت و شناخت تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه را انتخاب کنند .
وی افزود : تا کنون بیش از 20 هزار دانش آموخته در این دانشگاه تربیت شده و دارای سه دانشکده و مجموعه کاملی از کارگاه ها و آزمایشگاه ها و . . . است .
باقری اضافه کرد : در حال حاضر واحد مبارکه در 50 رشته کاردانی، کارشناسی هم بدون آزمون دانشجو می پذیرد و دارای تسهیلات و امتیازاتی شامل : استادان هیات علمی، کیفیت برترآموزشی، سوله های ورزشی، زمین چمن، سه سالن اجتماعات، کتابخانه مجهز و سایت های رایانه، مرکز رشد و فناوری و . . . است .
https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2016/04/azad2-1.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×