» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
شهرستان مبارکه

پیام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

مرداد 17, 1395 0014

محمد شرفا طي پيامي روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه خصوصا خبرنگاران سخت كوش شهر مباركه تبريك گفت.

متن پيام شهردار مباركه بدين شرح است:

۱۷مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه اي است تا به جامعه خبري كشورمان خدا قوت و دست مريزاد بگوييم. اين بهانه را گرامي مي دارم و براي همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رساني بهروزي و موفقيت در انتشار اخبار صحيح و واقعي را آرزومنديم.

اين روز در حقيقت روز پاسداشت كوشش هاي صادقانه اصحاب رسانه و خبرنگاران آزاده اي است كه براي دسترسي ، توليد، توزيع و اطلاع رساني صادقانه از هيچ كوششي دريغ نمي ورزند .

در دنياي كنوني با وجود تكنولوژي هاي ارتباطي پيشرفته و متعدد در امر دستيابي سريع به اطلاعات و منابع ، كسب اطلاعات موثق و قابل اطمينان در مورد وضعيت سياسى، اجتماعى ، امنيتى ، فرهنگي و ……. جامعه و انتشار آنها بسيار هزينه بر، دشوار و در عين حال بسيار ضرورى و حياتى است.

بنابراين اينجانب، روز خبرنگار ، روز حق گويي و حق جويي و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران و خبرنگاران ،عكاسان ،سردبيران و مديران مسئول و صاحبان امتياز رسانه ها كه صاحبان انديشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور هستند و خصوصا خبرنگاران پر تلاش شهر مباركه تبريك گفته و براي آن مجاهدان بي ادعاء آرزوي سرافرازي ، تداوم فعاليت و توفيق را از درگاه خداوند مسئلت مي نمايم .

محمد شرفا

شهردار مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×