» مطالب ویژه » مصاحبه با حامد احمدپور اولین المپیکی شهرستان مبارکه
مطالب ویژه - ورزش شهرستان مبارکه

مصاحبه با حامد احمدپور اولین المپیکی شهرستان مبارکه

مرداد 16, 1395 0125

حامد احمدپور ورزشکار خوب شهرستان مبارکه به عنوان مربی دو میدانی تیم ملی در مسابقات المپیک ریو حضور خواهد داشت، به همین بهانه خبرنگار پایگاه خبری شمس در گفت و گویی با این ورزشکار ارزنده شهرستان مبارکه از کم و کیف مسابقات پرسید.

مربی تیم ملی دو میدانی کشور ضمن معرفی خود گفت: حامد احمدپور مبارکه متولد 1363 در شهرستان مبارکه هستم که کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دارم.

وی در بیان سوابق ورزشی خود افزود: شش سال می باشد که افتخار مربیگری تیم ملی دو میدانی کشور را دارم و چند دوره حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، دو دوره قهرمانی جهان، یک دوره بازیهای آسیایی اینچئون و اکنون المپیک ریو را در کارنامه کاری خود دارم.

حامد احمدپور با اشاره به حضور 10 نفره تیم دو میدانی در این رقابت ها گفت: در این مسابقات 3 مربی که یکی از آنها خارجی، همکارم آقای رمضان زاده و بنده افتخار همراهی تیم ملی دو میدانی کشور را داریم.

وی افزود ما 19 مرداد برای مسابقات المپیک ریو اعزام خواهیم شد و آغاز مسابقات از 23 مرداد خواهد بود که از تمامی همشهریان و هموطنان عزیز خواهشمندم برای تمامی ورزشکاران ایران اسلامی دعا کنند تا به امید خدا بتوانیم با مدال های خوش رنگ باعث سربلندی کشور عزیزمان شویم.

تنها ورزشکار اعزامی شهرستان مبارکه در پایان ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین شهرستان مبارکه افزود: برای اولین بار در طول تاریخ ورزش شهرستان مبارکه یک ورزشکار در کاروان المپیک حضور دارد که قطعاً این اتفاق براحتی تکرار نخواهد شد ولی متاسفانه تا کنون هیچ گونه حمایت و تقدیری از بنده نشده در صورتی که در شهرهای دیگر از ورزشکاران و مربیان المپیکی حمایت های شایان ذکری انجام شده است. بنده به عنوان نماینده شهرستان مبارکه، استان اصفهان و ایران اسلامی در المپیک حضور دارم و از مسئولین شهرم انتظار کمک دارم.

پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه ضمن تشکر از وقتی که آقای حامد احمدپور مبارکه به ما دادند برای ایشان و کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ریو آرزوی موفقیت های پی در پی دارد.

 

photo_2016-08-06_18-22-12 photo_2016-08-06_18-22-22 photo_2016-08-06_18-22-27 photo_2016-08-06_18-22-33

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. علیرضا

    آروزی موفقیت برای آقای احمدپور داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×