» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » طرح آبرسانی به 2 شهرک صنعتی مبارکه و دهسرخ کلنگ‌زنی شد
اخبار شهرستان مبارکه

طرح آبرسانی به 2 شهرک صنعتی مبارکه و دهسرخ کلنگ‌زنی شد

بهمن 19, 1392 1011

به گزارش سایت شمس مبارکه مراسم کلنگ‌زنی پروژه آب رسانی شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ با حضور نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و همچنین صنعتگران این دو شهرک همزمان با ایام الله دهه فرخنده و مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در خصوص این پروژه اظهار کرد: این طرح 15 لیتر آب شرب بر ثانیه به شهرک صنعتی مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ منتقل می‌کند که از این مقدار 12 لیتر به شهرک صنعتی مبارکه و 3 لیتر به ناحیه صنعتی دهسرخ تعلق دارد.

سعادت بهرامی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اجرا می‌شود که بخشی از این هزینه توسط صنعتگران این شهرک‌ها و بخشی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تأمین می‌گردد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای حمایت هر چه بیشتر از صنعتگران استان اصفهان اجرا می‌گردد، در این دو شهرک واحدهای غذایی زیادی وجود دارد که آنها نیاز بسیار زیادی به آب شرب داشتند و به همین جهت این شرکت پروژه مذکور را در دستور کار خود قرار داد.

در ادامه برنامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و ایرانپور نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه کلنگ زنی جاده دسترسی ناحیه صنعتی دهسرخ را انجام دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×