» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت ۱۷ مرداد ماه ،روز خبرنگار
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت ۱۷ مرداد ماه ،روز خبرنگار

مرداد 14, 1395 0011

علی اصغر ذاکری طی پیامی ۱۷ مرداد ماه، ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است:

ن و القلم و مایسطرون

جان   نباشد  جز  خبر  در  آزمون         هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هر که آگه تر بود جانش قوی است

همه می دانیم که این روزها فریاد حقوق بشردنیای به اصطلاح مدرن، گوش فلک را کر کرده و متاسفانه شاهد هستیم که ساکنان دهکده جهانی، که علی الظاهر به یکدیگر نزدیک شده اند و می بایست از مصائب یکدیگر باخبر شوند در دام آپارتاید مدرن خبری به سر می برند. آنچه مایه تأسف و تأمل در عرصه خبری است و خاطر هر انسان آزاده و بیداردلی را آزرده می کند، شکل دهی حقایق بشری با مراد اربابان رسانه ای است، اربابانی که دل در گرو نگاه استثماری و استعماری خویش دارند. در یک سوی برخی خبرها از دریچه نگاه امپریالیستی، آن چنان با آب و تاب بزرگنمایی می شود که گویی سرنوشت بشریت به انعکاس لحظه به لحظه آن پیوند خورده و چنانکه منافع آنان ایجاب کند به تیتر اول جهان بدل می شود و در سوی دیگر درد و محنت انسان ها شاید روزها و ماه ها بدون پوشش خبری می ماند و فقط اندک رسانه های مستقل گاهی می توانند الگو ومدل حاکم و ظالمانه پوشش خبری جهان را برهم زنند و این است داستان غم انگیز امروزی دنیای خبر

دستیابی به توسعه پایدار و تقویت و تحکیم بنیانهای اجتماعی در دنیای پیچیده امروز که در سیطره فناوری‌های ارتباطی قرار گرفته است، تنها در پرتو وجود وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسوولانه آحاد عموم امکان پذیر است.

خبرنگاران که رسالت انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت‌ها به مردم را بر عهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی هستند.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی شهرستان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×