» اخبار ایران و جهان » اولاند: ترامپ مرا به تهوع می اندازد
اخبار ایران و جهان

اولاند: ترامپ مرا به تهوع می اندازد

مرداد 13, 1395 009

رئیس جمهوری فرانسه از نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه آمریکا به عنوان مردی یاد کرد که با گزافه گویی و افراط گری هرکسی از جمله وی را به حال تهوع وا می دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس پرس، فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه با پیوستن به صف منتقدین دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا از وی به عنوان مردی یاد کرد که «آدم را به تهوع می اندازد».

اولاند با توجه به بدگویی ترامپ از خانواده یک سرباز آمریکایی کشته شده در جنگ، گفت: زیاده روی های وی هرکسی حتی خود آمریکایی ها را هم به بالا آوردن وا می دارد. نکات ارائه شده از سوی وی آسیب زا و تحقیرآمیز است.

ناگفته نماند که ماجرای اهانت نامزد جمهوریخواهان به خانواده پاکستانی و مسلمان «خان» مورد انتقاد گسترده مقام های سیاسی آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه قرار گرفته و حتی «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا را هم به واکنش وا داشته است.

اوباما در کنفرانس خبری که دیروز سه شنبه در کاخ سفید داشت، با زیر سوال بردن شایستگی ترامپ برای ریاست جمهوری از وی به عنوان کسی یاد کرد که ظاهرا حتی هیچ اطلاعات ابتدایی هم در مورد مسائل مربوط به بحران اروپا، خاورمیانه و آسیا ندارد و به همین دلیل نیز آماده پذیرش رهبری آمریکا نیست.

http://media.mehrnews.com/d/2016/08/03/4/2159660.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×