» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: دوستان و دشمنان نظام روی حضور مردم در 22 بهمن حساب باز کرده اند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: دوستان و دشمنان نظام روی حضور مردم در 22 بهمن حساب باز کرده اند

بهمن 18, 1392 007

به گزارش سایت شمس مبارکه حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به اهمیت حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: در شرایط کنونی حضور تک تک آحاد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف و وظیفه شرعی محسوب می شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه حضور ملت ایران در صحنه های حمایت از نظام اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است، اظهار داشت: امروز شرکت گسترده مردم در راهپیمایی یاس و نا امیدی دشمنان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه براستی ملت ایران شایسته تقدیر هستند، گفت: مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی مردمی بودن آن و رهبری حکیمانه آن تا به امروز بوده است.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی سرمایه عظیم ملت ایران است، گفت: مردم ایران تحت رهبری ولی فقیه، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، تحریم، فشار اقتصادی و تهاجم فرهنگی را بخوبی تا به امروز مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آموزه های آزادی خواهی را به ما آموخت و به نسل جوان ما احساس هویت داد، گفت: اهداف بلند انقلاب اسلامی و تکیه بر رفع نیازهای مردم را بخوبی می توان در نظام اسلامی مشاهده کرد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه صبوری و استقامت در مسیر اهداف والای نظام اسلامی ما را به سر منزل مقصود می رساند، گفت: ملت ایران راه افتخار را با بصیرت آغاز کرد، با مجاهدت پیمود و با تقدیم شهدا این راه را ادامه خواهد داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×