» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است و کسانی که در این راه قدم می گذارند سعادت خود را تضمین کرده اند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است و کسانی که در این راه قدم می گذارند سعادت خود را تضمین کرده اند

تیر 27, 1395 0017

علی اصغر ذاکری به مناسبت هفته تامین اجتماعی وبهزیستی با مدیران وکارکنان ادارات تامین اجتماعی وبهزیستی شهرستان  به طور جداگانه دیدار وگفتگو کرد.

ذاکری در این دیدار که همراه با بازدید از ادارت صورت گرفت ضمن تقدیر از خدمات درخور توجه  سازمان تامین اجتماعی ودرمانگاه و اعلام رضایت مخاطبین از این خدمات ، هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت وافزود:کار تامین اجتماعی ،کاری خداپسندانه و درحمایت از کارگران است و ارزش خدمات تامین اجتماعی زمانی بیشتر مشخص می شود که ما به یاد آوریم پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگر بوسه زد.

فرماندار مبارکه با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد تأمین اجتماعی شعبه مبارکه در جهت جلب رضایت مخاطبین،‌ خاطر نشان کرد حضور کارکنان و مسئولینی دلسوز و متعهد در حوزه خدمتگزاری موجب دلگرمی و رضایت مردم خواهد بود .

ذاکری با بیان اینکه تامین اجتماعی دارای وظایف وفعالیتهای بسیار خوب در سطح جامعه است گفت: تامین اجتماعی ، برای تحقق توسعه پایدار و مراقبت و صیانت از وضعیت جسمی ، روحی و فکری بیمه شدگان در جامعه می باشد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر سازمان تأمین اجتماعی جزو مهمترین نهادهای اجتماعی فعال در قالب نظام مشارکتی و محوری‌ترین سازمان بیمه‌ای ایران به‌شمار می‌رود که در قبال پریشانیهای اجتماعی و اقتصادی که منجر به قطع یا کاهش درآمد افراد جامعه ناشی از بیماری ، حوادث ، بیکاری ، از کار افتادگی ، سالمندی و فوت  می شودخدمات درمانی ارائه می دهندو باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات ارباب رجوع و خدمت به مردم بکار ببرند چرا که رفع مشکلات مردم علاوه بر اجر اخروی خود دارای لذتی زاید الوصف است.

فرمانداردر ادامه دیداربا رئیس وکارکنان بهزیستی نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد بهزیستی شهرستان از زحمات کارکنان بهزیستی در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و کمک به فقر زدایی در جامعه قدردانی نمودوگفت: توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است چرا که خدمت رسانی به محرومین و معلولین یک عبادت به شمار می رود و از این رو کسانی که در این راه قدم می گذارند سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کرده اند .

ذاکری  در خصوص اهمیت وظایف بهزیستی در کلیه حوزه های اجتماعی،توانبخشی،فرهنگی و پیشگیری مطالبی را عنوان نمود وافزود: ضرورت توجه به معلولان ،جامعه هدف بهزیستی ،حمایت مادی ومعنوی ،توسعه مشارکت مردمی،تکریم ارباب ورجوع از جمله وظایف بهزیستی است  که لازم است به نحو احسنت رعایت شودوبه حمدالله بهزیستی شهرستان تا به حال  در این امر عملکرد خوبی داشته است.

در پایان فرماندار شهرستان با اهداء لوح تقدیر از زحمات روسای تامین اجتماعی ،درمانگاه تامین اجتماعی وبهزیستی شهرستان  تجلیل نمود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×