» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » آب شهرک صنعتی مبارکه از لحاظ بهداشتی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

آب شهرک صنعتی مبارکه از لحاظ بهداشتی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

تیر 21, 1395 0011

فرماندار مبارکه گفت: آب شهرک صنعتی مبارکه از لحاظ بهداشتی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه، علی اصغر ذاکری در جلسه بررسی مشکلات انتقال آب به شهرک صنعتی سه راهی مبارکه با قدردانی از زحمات شرکت آبفا، شرکت شهرک ها و مالکین زمین های کشاورزی، گفت: امروز مشکل اصلی شهرک صنعتی، آب شرب سالم است که با توجه به گزارشات مکرر شبکه بهداشت از لحاظ بهداشتی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد، و این امر جدیت ما را در انجام هرچه سریعتر پروژه دوچندان می کند.
ویبا بیان اینکه حدود ۴۶۶ متر از کل مسیر خط انتقال آب به شهرک صنعتی مبارکه باقی مانده است، تصریح کرد: این مقدار از مسیر از داخل زمین های کشاورزان عبور می کند و باید با تعامل بین کشاورزان و شرکت شهرک ها ادامه مسیر هر چه سریعترلوله گذاری شود و آب وارد شهرک شود.
فرماندار مبارکه با بیان اینکه دفاع از حق و حقوق کشاورزان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: در این جلسه مبنا را بر توافق گذاشته ایم و از کشاورزان انتظار داریم همانطور که در گذشته با مسئولان شهرستان همکاری کردند اجازه عبور لوله را از زمین های کشاورزی خود بدهند و شرکت شهرک ها نیز متعهد می شود که برابر قانون تمام حق و حقوق مالکان را پرداخت کند.
ذاکری گفت: با همکاری کشاورزان در آینده نزدیک آب شرب به شهرک صنعتی  انتقال پیدا می کند و زمینه فعالیت بیشتر صنایع شهرستان را فراهم خواهد کرد.
محمدجواد بگی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری همه دستگاه ها، شوراهای اسلامی و دهیاران و کشاورزان در مسیر لوله گذاری، گفت: شرکت شهرک ها مطابق قانون و با نظرکارشناسی از آمادگی کامل جهت پرداخت خسارت احتمالی به کشاورزانی که اجازه عبور خط انتقال آب را  برخوردار است.
وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی طبق قانون حق مالکیت زمین کشاورزان را ندارد و مالکیت و حق کشت بر روی زمین ها متعلق به کشاورزان است و حق ارتفاق عبور لوله از زمین های آنان را پرداخت می کند.
در پایان مقرر شد ادامه مسیر لوله گذاری از دو روز آینده توسط اداره آبفا انجام و در اسرع وقت با تعیین کارشناس نسبت به پرداخت خسارت کشاورزان توسط شرکت شهرک های صنعتی استان اقدام شود.
جلسه بررسی مشکلات انتقال آب به شهرک صنعتی سه راهی مبارکه با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، هیئت مدیره شهرک صنعتی و جمعی از کشاورزان روستای دهسرخ در محل فرمانداری برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×