» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: امیدواریم با مساعدت مدیرکل امور مالیاتی مشکل جریمه ها و مالیات اصناف شهرستان مرتفع گردد
شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: امیدواریم با مساعدت مدیرکل امور مالیاتی مشکل جریمه ها و مالیات اصناف شهرستان مرتفع گردد

تیر 21, 1395 0011

ذاکری در جلسه بررسی مشکلات صنف طلافروشان در حوزه مالیات که با حضور مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان واتحادیه طلافروشان شهرستان برگزار گردید با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات اصناف عدم آگاهی آنان، به قانون مالیات وارزش افزوده است افزود:اینکه اصناف در پایان سال با مالیات های سنگین روبرو میشوند بیشتر به جهت این است که تاکنون آموزشهای لازم در خصوص چگونگی تکمیل فرم اظهار نامه را ندیده اند ولازم است هر چه سریعتر این آموزش را با همکاری امور مالیاتی ببینند.

وی با بیان اینکه برخی از اصناف به جهت عدم تمکن مالی  با مشکلاتی عدیده ای در خصوص پرداخت مالیات وجریمه های آن روبرو هستند خاطر نشان ساخت امیدواریم با  مساعدت مدیرکل محترم امور مالیاتی مشکل  جریمه ها ومالیات اصناف شهرستان مرتفع گردد.

وی به برخی از مشکلات اصناف شهرستان اشاره کرد وگفت:اگر میخواهیم اصناف را دلگرم نماییم باید علاوه بر رفع مشکلات آنان، در چارچوب قانون آنان را نیز حمایت نماییم.

فرماندار شهرستان از مدیر کل محترم امور مالیاتی استان درخواست نمود در جهت رفع مشکلات مالیاتی اصناف شهرستان دستورات لازم با نگاه مساعدت حداکثری لازم را صادر نماید.

در پایان پس از بحث وتبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید واتخادیه طلافروشان شهرستان ضمن تشکر از فرماندار ومدیر کل امور مالیاتی استان ، با رضایت کامل از جلسه خارج شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×