» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » کلنگ زنی فاز دوم مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان مبارکه انجام گرفت
اخبار شهرستان مبارکه

کلنگ زنی فاز دوم مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان مبارکه انجام گرفت

بهمن 17, 1392 006

به گزارش سایت شمس مبارکه محمد علی طرفه عصر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی فاز دوم مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری شهرستان مبارکه با بیان اینکه 25 درصد این پروژه ها توسط شهرداری ها انجام شده است، افزود: این طرحها در حوزه های مسکن ،راه، آب و فاضلاب، برق، عمران روستایی و شهری، کشاورزی و صنعتی است.

طرفه با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگ برای مردم ایران و جهان به همراه داشته، افزود: خودباوری و اعتماد به نفس از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که در مردم نمایان شده است.

وی با تاکید بر اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، امید در مردم به آینده افزایش یافته است، گفت: مسوولان موظف هستند که با ایجاد اشتغال، مهار بیکاری و افزایش درآمد این روحیه را تقویت کنند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه حفظ ارزش های نظام یکی از ویژگیهایی است که همه مشکلات بواسطه آن پشت سر گذاشته شد، گفت: انقلاب اسلامی در داخل و خارج با شتاب و پویایی در حال پیشرفت است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به وجود بیش از 50 هزار کارگر در شهرستان مبارکه گفت: شهرستان مبارکه با وجود این تعداد کارگر شایسته است که از مجموعه فرهنگی ورزشی مناسب برخوردار باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×