» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت فرارسید عید بزرگ مسلمین، عید سعید فطر
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت فرارسید عید بزرگ مسلمین، عید سعید فطر

تیر 15, 1395 008

 علی اصغر ذاکری فرارسیدن عید بزرگ مسلمین، عید سعیدفطر را به تمامی مسلمانان ومردم مومن و خدا جوی شهرستان مبارکه تبریک گفت:

 ((الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت))

عید فطر، عید توفیق در عبودیت و معرفت و تهذیب نفس و عیدی خالقانه برای کرامت و بخشندگی و فرصتی برای اجابت نیاز همه نیازمندانی است که چشم به آستان رمضان دوخته بودند. این عید سعید و خجسته موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع،عشق،نغمه عبودیت سرداده ،هرروز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هرشب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خاصانه و صادقانه با خدای خود برپا کردند

 روز عید فطر ، روز شادمانی پارسایان و پرهیزگارانی است که با برچیدن زنجیر تعلقات مادی و مهار خواهش های نفسانی خویش درخواست توبه و بازگشت شان به درگاه خداوند یکتا مقبول افتاده است و طلیعه ماه شوال پرهیزگاران را در جشن عبادت و امساک به همخوانی می خواند تا خدای را شاکر شوند.

اینجانب فرارسیدن عید سعید فطر، عید شکرگزاری توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر را پیشاپیش به همه مسلمین جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مبارکه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم طاعات و عبادات همه بندگان مخلص خدا مورد قبول درگاه احدیت قرارگرفته باشد و برکات تهذیب نفس و لحظات سرشار از مهربانی و معنویت در تمام ایام سال همراه ما باشد.

امید است در روز عید سعید فطر با حضور در اجتماع عظیم و صف های محکم نماز عید فطر، اتّحاد، برادرى و همدلى همه مسلمین جهان را به نمایش گذاشته و بر آستان کبریایی حضرت احدیت دست مناجات وشکرگزاری برآوریم و رحمت و مغفرتش را مسئلت نماییم. باشد که در پناه عنایاتش در طریق رستگاری گام برداریم.

علی اصغر ذاکری

 فرماندار شهرستان مبارکهH82A3978-1-673x423

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×