» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دعوت فرماندار مبارکه از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دعوت فرماندار مبارکه از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس

تیر 10, 1395 0011

علی اصغر ذاکری ،فرماندار مبارکه در پیامی از عموم مردم ولایتمدار شهرستان برای حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

قدس و آزادی مسجد الاقصی به عنوان اولین مساله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی برای وحدت دنیای اسلام و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است. روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.  حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای از حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت آزادسازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قدسیان فلسطینی از ظلم و آوارگی است.
روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس ونمادی از مقابله مسلمانان ومستضعفان جهان با طرح های استکباری است.

 امروز مسلمانان می‌دانند اسلامی که ریشه در وهابیت، صهیونیست و استکبار دارد، اسلام ترور، خشونت و ارمغان آن جنگ و آوارگی برای مظلومان به ویژه مسلمانان منطقه است.

واحد نظامی برخاسته از این نوع اسلام به نام دولت اسلامی در عراق و سوریه جنایت می‌کند و دولت حامی این تفکر در یمن کودک‌کشی راه انداخته و همدست دولت کودک‌کش صهیونیست شده و مجامع بین‌المللی را با تهدید به سکوتی مرگبار واداشته است.

اما در مقابل این تفکری که با نام اسلام به جنگ اسلام آمده است، اسلام ناب محمدی(ص) قرار دارد که ولی امر مسلمین جهان با حمایت از مظلومان، دین پیامبر رحمت و مهربانی را به جهانیان معرفی می‌کند.

اینک اینجانب ضمن اعلام محکومیت و انزجار از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و کشتار مسلمانان بی دفاع فلسطین،‌ از عموم ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و مبارز و ولایتمدار شهرستان مبارکه دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سرداده و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق نمایند.

علی اصغر ذاکری

فرماندار شهرستان مبارکه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×