» عمومی » فناوری اطلاعات » زیورآلات هندی جایگزین صفحه کلید می‌شوند!
فناوری اطلاعات

زیورآلات هندی جایگزین صفحه کلید می‌شوند!

بهمن 16, 1392 008

یک شرکت هندی دست به ساخت زیورآلات مبتکرانه‌ای زده که با استفاده از بلوتوث می‌تواند شیوه تعامل انسان با دستگاهها را بطور کامل تغییر دهد.

 

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از ایسنا، حلقه 130 دلاری Fin می‌تواند همه چیز را از تلویزیون گرفته تا تلفن همراه و چراغ، با تبدیل دست انسان به یک صفحه کلید مجازی کنترل کند.

 

این فناوری قادر به شناسایی حرکات انگشتان بوده و به فرد اجازه خواهد داد حتی اعداد را تایپ کرده یا روی یک صفحه اینترنتی – بدون نیاز به لمس صفحه کلید – حرکت کند.

 

به گفته شرکت Kerala، حلقه Fin یک محصول سخت‌افزاری کوچک است که کاربران می‌توانند به شکل حلقه بر روی انگشت شصت استفاده کرده و کل کف دست را به یک رابط ژست تبدیل کنند.

 

این حلقه می‌تواند بطور منحصربفردی هر بخش از انگشتان را شناسایی کرده و کف دست را به یک صفحه‌کلید عددی تبدیل کند.

 

این فناوری می‌تواند با استفاده از بلوتوث به سه دستگاه مختلف دیجیتالی مانند گوشی‌های هوشمند، تلویزیونهای هوشمند، خودروها و دستگاههای خودکار خانگی متصل شده وسازگاری با دستگاههای متعدد را ارائه کند.

 

به گفته سازندگان، Fin قادر به خوانش ژستهای متعدد از روی کف دست بوده وارزشهای متناظر با آن به کنترل دستگاههای متصل خواهد پرداخت.

 

کاربران می‌توانند یک برنامه کاربردی خاص را برای کنترل دستگاهای خود برنامه‌ریزی کرده و از طیفی از ژستها مانند بالا یا پائین کشیدن انگشتان استفاده کنند.

 

سازندگان این حلقه را به عنوان یک دوست واقعی زندگی برای هر فرد به منظور انجام هر چه طبیعی‌تر تعاملات دیجیتالی‌شان توصیف کرده‌اند.

 

آنها امیدوارند همچنین بتوانند در تولید دستگاههای بالاسری مانند عینک گوگل سرمایه‌گذاری کنند.

 

این محصول اکنون در سایت کسب سرمایه Indiegogo برای آغاز تولید انبوه قرار گرفته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×