» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیش زمینه پویایی اقتصاد و رشد تولیدات داخلی را فراهم می کند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیش زمینه پویایی اقتصاد و رشد تولیدات داخلی را فراهم می کند

تیر 8, 1395 0011

به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه  سلطانی معاون فرماندار ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی را مهم عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیش زمینه پویایی اقتصاد و رشد تولیدات داخلی را فراهم می کند.

سلطانی  به پیامدهای اقتصادی  قاچاق کالا اشاره کردو افزود : قاچاق کالا درحوزه اقتصادی می تواند در کوتاه مدت باعث پایین آمدن میزان اشتغال ، تضعیف تولید ملی ، بالا آمدن نسبت قیمت تولید و کالا و ایجاد در آمد نامشروع شود.

وی گفت : باید تدابیری اتخاذ شود تا سلامت چرخه اقتصادی در شهرستان تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری و با حمایت از تولیدات داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم آوریم .

وی تشویق مشارکت عمومی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مورد شناساندن خطرات کالای قاچاق در جامعه از سوی دستگاه های متولی را خواستار شد وتاکید کرد:مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه یک وظیفه و تکلیف شرعی است و ومبارزه با آن باید همگانی شود.

وی  به نقش رسانه ها ومطبوعات در خصوص مبارزه با قاچاق کالا وارز اشاره رکد وگفت:استفاده از ظرفیت رسانه ها ومطبوعات می تواند در راستای ترویج عدم استفاده از کالاهای قاچاق کمک قابل توجهی داشته باشد.

وی از شهر داری ها خواست با نصب بنر در سطح شهرها،پیامدها ومشکلات   ناشی از مصرف کالاهای قاچاق را به اطلاع عموم مردم برسانند.

در پایان جلسه از مسئولان اداراتی که در مبارزه با مواد مخدر همکاری داشتند تقدیر وتشکر به عمل آمد..
h82a33672

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×