» عمومی » ورزشی » ایران با شکست تایلند صدرنشین ماند/ حاشیه‌سازی تماشاگران
ورزشی

ایران با شکست تایلند صدرنشین ماند/ حاشیه‌سازی تماشاگران

مهر 24, 1392 0012

در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی و در حضور 18 هزار و سیصد تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم تایلند رفت که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود ایران به پایان رسید.

سیدجلال حسینی در دقیقه 67 با یک شوت از درون محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند و رضا قوچان نژاد در دقیقه 69 روی  پاس خوب کریم انصاری فرد گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند.

در دقیقه 83 داندا با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه گل تایلند را به ثمر رساند. این اولین گل تایلند به ایران بعد از 13 سال بود.

کریم انصاری فرد در دقایق پایانی دو فرصت ایده آل گلزنی را از دست داد.

در نیمه اول بازی دلچسبی را شاهد نبودیم. تیم ملی ایران چند موقعیت نصفه و نیمه گل داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

در نیمه دوم اما تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت با این حال روی سکوها تماشاگران خیلی آرام نبودند و حتی آنها نسبت به تعویض دژاگه واکنش نشان دادند و از این مسئله ناراضی بودند. تماشاگران حتی علیه مسعود شجاعی شعار سر دادند و برای لحظاتی هم علی دایی را تشویق کردند.

بعد از گل تایلند نیز تماشاگران دانیال داوری را تشویق کردند. به این ترتیب تماشاگرانی که قرار بود حامی تیم ملی باشند، حاشیه‌ساز شدند.

عبدالله بلوشی داور قطری مسابقه به کوارکوت و ویچیت از تایلند کارت زرد نشان داد.

با این برد تیم ملی ایران 7 امتیازی شد و صدرنشین گروه B باقی ماند. کویت هم با 5 امتیاز در رده دوم است و لبنان 4 امتیازی در رده سوم قرار دارد و تایلند هم بدون امتیاز در رده آخر است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

رحمان احمدی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، هاشم بیک‌زاده، حسین ماهینی (از دقیقه 77 مهرداد بیت آشور)، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه (از دقیقه 66 کریم انصاری‌فرد)، رضا قوچان‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و مسعود شجاعی (از دقیقه 79 علیرضا جهانبخش)

سرمربی: کارلوس کی‌روش

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×