» عمومی » ورزشی » رئیس جمهوری:هر کاری لازم باشد برای موفقیت در المپیک انجام می دهیم
ورزشی

رئیس جمهوری:هر کاری لازم باشد برای موفقیت در المپیک انجام می دهیم

خرداد 31, 1395 0011

رئیس جمهوری در مراسم ضیافت افطار با اهالی ورزش باتاکید بر اینکه دولت از مدت ها پیش توجه لازم را به ورزش داشته، گفت: طی مدت زمان باقی مانده تا المپیک هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رئیس جمهور یکشنبه شب میزیان مراسم افطار با وزیر ورزش و جوانان ، رئیس کمیته ملی المپیک ، معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیران ستادی و استانی ، روسای فدراسیون ها ، مربیان و قهرمانان و دارندگان سهمیه های المپیک و پارالمپیک بود.

دکتر حسن روحانی در جمع خبرنگاران حاضر در این مراسم با تقدیر از فعالیت های موثر وزارت ورزش و جوانان و مجموعه مدیران این بخش در فدراسیون ها و استانها گفت : تلاشهای بسیار ارزشمندی دست اندرکاران ورزش داشته اند و از همه آنها تشکر می کنم.

رئیس جمهور با ابراز خوشحالی از میزبانی نمایندگان جامعه ورزشی کشور گفت: امروز در آستانه آماده شدن کاروان های ایران برای بازیهای المپیک و پارلمپیک هستیم و بحمدالله قدم اول به خوبی برداشته شده است و رکوردهای ورودی المپیک 60 و پارالمپیک حدود 90 سهمیه بوده است.

دکتر روحانی افزود : امیدواریم این آستانه خوبی باشد برای موفقیت ما و ورزشکاران بتوانند در سایه توکل و تلاش برای ملت قهرمانی ، افتخار و شادمانی را به ارمغان بیاورند.

رئیس جمهور از توجه جدی و وی‍ژه دولت به موضوع ورزش و بخصوص دو رویداد المپیک و پارالمپیک از مدتها قبل خبر داد و گفت: دولت همه تلاش خود را در این زمینه انجام داده است و در این 45 روز باقی مانده تا زمان آغاز بازیهای المپیک آنچه را لازم باشد انجام می دهیم برای اینکه ورزشکاران عزیز با موفقیت در این صحنه رقابت دل ملت بزرگ ایران را شاد کنند.

http://media.mehrnews.com/d/2016/06/16/4/2109172.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×