» عمومی » ورزشی » خليليان: در مسائل فني ورود نمي‌کنم
ورزشی

خليليان: در مسائل فني ورود نمي‌کنم

بهمن 15, 1392 008

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه وبه نقل از تسنیم ،مهرزاد خليليان در خصوص حضورش در باشگاه سپاهان به عنوان مديرعامل اظهار داشت: من ابتدا در اداره کل تربيت بدني اصفهان حضور داشتم و خوشبختانه بعد از اينکه باشگاه دستخوش تغيير و تحولات شد و از کارخانه سيمان سپاهان به کارخانه فولاد مبارکه انتقال يافت، توفيقي شد تا براي منافع باشگاه چند سالي در خدمت سپاهان باشم.

وي در ادامه افزود: در آن زمان آقاي اسحاق جهانگيري که اکنون معاون اول رئيس جمهوري است، به اصفهان لطف کرده و يک کارگشايي انجام داد تا ما بتوانيم تيم را حفظ کنيم و وضعيت را بهبود بخشيم. همانطور که مي‌دانيد يک تيم حرفه‌اي ليگ برتري حمايت مالي مناسبي مي‌خواهد و تيمي که قرار است در پيکارهاي آسيايي شرکت کند بايد سازوکار مناسب مالي و يک قوام سازماني داشته باشد.

مديرعامل باشگاه سپاهان با بيان اينکه قوام سازماني را افراد قوي، مکان مناسب، استاديوم و نيروهاي خوبِ در حد يک، تشکيل مي‌دهند، گفت: خوشبختانه در چند سال اخير سپاهان توانسته نتايج خوبي بگيرد و بارها در ليگ برتر و جام حذفي قهرماني کسب کرده، در آسيا فيناليست شده و به رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان رفته است. اين موفقيت‌هايي بود که در دهه گذشته اتفاق داد و دليل اين موفقيت‌ها اين بود که توانسته بوديم کارخانه فولاد مبارکه را که داراي صنعتي کم‌نظير در سطح خاورميانه است و يکسري تعهدات اجتماعي به کشور دارد را پشتوانه تيم سپاهان بگذاريم.

خليليان با اشاره به تغييرات مديريتي جديد در باشگاه سپاهان و اينکه سومين مديرعامل اين باشگاه در اين فصل است، عنوان کرد: بعد از تغيير دولت و به دليل مسائل اقتصادي و آينده بهتر، در کارخانه فولاد مبارکه نيز تغييراتي به وجود آمد. بعد از اين تغيير و تحولات درخواست‌هايي به بنده رسيد که آخرين مذاکرات من با آقاي دکتر سبحاني، مديرعامل کارخانه فولاد مبارکه منجر به تغييرات در باشگاه سپاهان شد. آقاي دکتر معتقد بود که حضور برخي دوستان در باشگاه سپاهان به لحاظ قانوني امکان‌پذير نيست. از نظر قانوني مشکلاتي در ميان بود که تغييرات در باشگاه به همين خاطر صورت گرفت. به غير از اين مشکل ديگري وجود نداشت و به همين دليل هنوز هم برخي از دوستان ما در هيئت مديره حضور دارند.

وي ادامه داد: آقاي ترابيان يک فرد ملي، فني و دلسوز است که با فهميدگي‌اش و با برنامه‌هاي خوبي که داشت توانست شرايط باشگاه را بهبود ببخشد. همچنين آقاي عليرضا رحيمي که خودش يک سپاهاني هستند و پيش از آقاي ترابيان مديرعامل باشگاه بودند، به خاطر شرايطي که براي او پيش آمد نتوانست ادامه دهد و تغييرات مديريتي در باشگاه سپاهان به اين دلايل بوده است.

«باشگاه سپاهان 60 سال پيش توسط مرحوم حبيبي تاسيس شد و قدمت زيادي دارد»، مديرعامل باشگاه سپاهان با يادآوري اين موضوع اظهار داشت: شرايط باشگاه سپاهان در ادامه با تلاش‌هاي دوستاني چون آقاي تابش متعالي شد. طي سال‌هاي اخير همچنين همکار خوبم آقاي محمدرضا ساکت تلاش‌هاي زيادي در ايجاد يک باشگاه نمونه و آسيايي انجام داد و باشگاه سپاهان در نهايت توانست از AFC گواهينامه حرفه‌اي بگيرد.

وي افزود: ورزش چيزي نيست که خاتمه پيدا کند و مانند دووميداني است. بايد بگويم که در باشگاه سپاهان هر کسي آمد عمارتي نو کرد و من هم از اين قاعده مستثني نيستم و مي‌خواهم با همکاري دوستان خوبم در اصفهان و در فدراسيون شرايط باشگاه سپاهان را روزبه‌روز جلو ببريم و آتيه خوبي در باشگاه و شهرمان داشته باشيم.

خليليان در پاسخ به اين سوال که حضورش در باشگاه سپاهان شوک محسوب مي‌شود يا تنها يک تغيير و تحول است، گفت: باشگاهي که شناسنامه دار است و هويت دارد، نيازي به شوک ندارد. اگر ظرفيت و پتانسيل بازيکنان تيم ما را ببينيد متوجه اين حرف من خواهيد شد و حتي بازيکنان جوان ما هم ظرفيت بالايي دارند.

وي در تشريح برنامه‌هايش براي باشگاه سپاهان، خاطرنشان کرد: مسلماً تمام تلاش ما براي رفتن به جلو است و مي‌خواهيم روزهاي بهتري داشته باشيم. برنامه‌هاي ويژه زيادي در باشگاه خواهيم داشت اما نمي‌توانم بگويم که در اين چند روز که آمديم برنامه‌هاي دقيقي مدون شده است و در حال حاضر يکسري از برنامه‌هاي استراتژيک که از قبل در باشگاه تنظيم شده بود را دنبال خواهيم کرد.

مديرعامل باشگاه سپاهان افزود: برنامه‌هايي خوبي که در باشگاه سپاهان بود، ادامه خواهد داشت و اين برنامه‌ها ادامه همکاري با کادر فني، بازيکنان و پرسنل خوبي است که در سپاهان مشغول فعاليت هستند. بايد بگويم ما همچنان به حمايت‌هاي مجتمع فولاد مبارکه، استاندار، شهردار محترم و مردم اصفهان و همچنين هواداران سپاهان که سرمايه‌هاي اصلي ما هستند نياز داريم و آنها به ما کمک خواهند کرد که رو به جلو حرکت کنيم، اما يک سري چالش‌ها نيز در مسيرمان وجود دارد.

خليليان با اشاره به نتايج سپاهان در ليگ برتر، اظهار داشت: اميدوارم طي هفته‌هاي آينده و 5 بازي باقي مانده ليگ بتوانيم نتايج خوبي بگيريم و تمام تلاش‌مان توفيق يافتن در اين بازي‌ها است. ما در هفته‌هاي گذشته مشکلاتي از جمله مصدوميت و محروميت بازيکنان را داشتيم و متاسفانه در بازي گذشته (پرسپوليس – سپاهان) هم يکسري مشکلات به وجود آمد که انشاءالله در چند روز آينده اين مشکلات را برطرف مي‌کنيم.

«با توجه به صحبت‌هايي که شد نبايد منتظر تغيير و تحولات در کادر فني سپاهان باشيم»، وي در واکنش به اين موضوع تاکيد کرد: اصلاً و به هيچ وجه قصد تغيير در کادر فني را نداريم و حتي آقاي دکتر سبحاني هم به حفظ آقاي کرانچار تاکيد داشت. مي‌خواهيم براي فصل آينده نيز با همين کادر فني به کارمان ادامه دهيم و تيم را تقويت کنيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: همه دوستان بنده در کادر فني، سرپرستي و … در سمت خود حفظ خواهند شد و ما از نتايجي که گرفته شده راضي هستيم و به جز بازي آخر که نتوانستيم نتيجه بگيريم، از باقي نتايج رضايت داريم. حتي در بازي با پرسپوليس هم که نتيجه را واگذار کرديم به لحاظ فوتبالي هيچ چيز از حريف کم نداشتيم اما اتفاقاتي افتاد که مربوط به مسائل فني است و من در مسائل فني ورود نمي‌کنم.

خليليان در پايان اهم برنامه‌هاي سپاهان را برطرف کردن مشکلات مالي دانست و گفت: برنامه‌هاي‌مان اين است که مشکلاتي که در بخش مالي باشگاه بود را برطرف کنيم و در حال حاضر تمرکز ما در برنامه‌هايي که داريم از بين بردن اين مشکل است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×