» اخبار ایران و جهان » پیروزی‌های اخیر ارتش عراق جهانیان را شگفت‌زده کرده است
اخبار ایران و جهان

پیروزی‌های اخیر ارتش عراق جهانیان را شگفت‌زده کرده است

خرداد 31, 1395 006

نخست‌وزیر عراق در سخنانی ضمن تمجید از نقش نیروهای مردمی در آزادسازی مناطق مختلف این کشور، اظهار داشت: پیروزی‌های اخیر ارتش و نیروهای «حشد الشعبی» جهانیان را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «حید العبادی» در سخنانی اظهار داشت: عراق هم اکنون با چندین چالش نظامی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی مواجه است و با حفظ وحدت می تواند از تمامی این چالش ها به سلامت عبور کند.

بر اساس این گزارش، وی همچنین اظهار داشت: هزینه جنگی که به عراق تحمیل شده، بسیار زیاد است و موجب از دست رفتن میزان زیادی از منابع مالی کشور شده است.

نخست وزیر عراق همچنین ضمن تمجید از نقش نیروهای حشد الشعبی در آزادسازی مناطق این کشور تصریح کرد: ما در نبرد با تروریست های تکفیری داعش از نیروهای حشد الشعبی بی نیاز نیستیم.

العبادی در همین ارتباط ادامه داد: قربانی کردن نیروهای «حشد الشعبی» که پس از فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی برای نبرد با داعش داوطلب شدند، جایز نیست.

نخست وزیر عراق یادآور شد: ارتش و نیروهای مردمی ما جهانیان را شگفت زده کرده اند و در آینده نیز قادرند همانند آزادسازی تکریت، الرمادی و فلوجه، دیگر مناطق را نیز آزاد کنند.

http://media.mehrnews.com/d/2016/05/21/4/2082502.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×