» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » روزه اولی های شهردیزیچه اولین سال روزه گرفتن خود را جشن خواهند گرفت
شهرستان مبارکه

روزه اولی های شهردیزیچه اولین سال روزه گرفتن خود را جشن خواهند گرفت

خرداد 30, 1395 0015

بهمن باقری مسئول امور جوانان دفتر امام جمعه شهردیزیچه: دومین جشن روزه اولی‌ها تحت عنوان”ویژه برنامه روزه داران سال اول بلوغ” به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولین شهرستان درشهر دیزیچه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن با هدف ساختن یک خاطره ماندگار برای روزه اولی‌ها همچنین ایجاد شوق و علاقه بیشتر به ادای این فریضه الهی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این مراسم روزه اولی‌ها در واقع نزدیک‌تر شدن خود به خدای متعال و بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را جشن می‌گیرند.
وی اظهار داشت: دختران ۹ ساله پایه سوم  و پسران ۱۵ ساله پایه نهم  که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند و روزه بر آنها واجب شده، مهمانان اصلی این جشن باشکوه هستند.
باقری از همه دختران و پسرانی که امسال به سن تکلیف رسیده و برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان امسال روزه می‌گیرند، دعوت کرد تا در این جشن باشکوه شرکت کنند .
وی در ادامه گفت: دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در این برنامه به منظور ثبت‌نام برای شرکت در این جشن و کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر مدارس خود مراجعه کنند.
دبیر برگزاری این ویژه برنامه  یادآور شد: این جشن در روز چهار‌شنبه 2 تیرماه 1395 راس ساعت 7 بعد از ظهر در شهرداری دیزیچه برگزار می‌شود.
باقری مطرح کرد: آموزش و پرورش شهرستان مبارکه نیز در برگزاری این جشن با دفتر امام جمعه شهردیزیچه و شهرداری دیزیچه همکاری داشته و نسبت به اطلاع‌رسانی برگزاری این جشن وحضور دانش آموزان  در مدارس اقدام کرده است.
وی همچنین اظهار داشت: این جشن  با  برنامه هایی متنوع از جمله حضور و اجرای برنامه حافظان و قاریان قرآن کریم ،مولودی خوانی،سخنرانی حجت الاسلام کیانی،قرائت سوگندنامه،اقامه نماز جماعت و صرف افطار همراه است.

 

photo_2016-06-20_12-12-46

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×