» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » 120 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی شهرستان مبارکه اعزام می شوند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

120 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی شهرستان مبارکه اعزام می شوند

خرداد 28, 1395 0010

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: 120 روحانی و مبلغ دینی تا پایان ماه مبارک رمضان امسال به مناطق روستایی و شهری مبارکه اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کیانی افزود: از این تعداد 40 روحانی مقیم شهرستان و 80 نفر نیز از خارج از شهرستان به شهرها و روستاهای مبارکه اعزام می شوند.
حجت الاسلام کیانی گفت: تبیین مسائل شرعی، احکام دینی، اجتماعی، اخلاقی و ترویج و تبلیغ فرهنگ سیره اهل بیت(ع) ازسوی مبلغان روحانی برای اقشار مردم در این ایام انجام می‌ شود.
وی با اشاره به نقش موثر مبلغان دینی درارتقای معنویت در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی از مهمترین مسائل اجتماعی است که حل و رفع آن مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارد و بارها بر آن تاکید داشته اند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه با بیان اینکه مبلغان دینی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کنند،تصریح کرد: بسیاری ازآسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، بی بند و باری، فحشا و منکرات ناشی از کمرنگ شدن معنویات در جامعه است.
وی تصریح کرد: برپایی بیش از 20 جلسه تفسیر قرآن، 100جلسه محفل قرآنی، برگزاری پنج دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی با رویکرد طبی و برگزاری دوره آموزشی بینات 19 (تفسیر سوره انبیا) از جمله برنامه های فرهنگی مذهبی در ماه مبارک رمضان است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×