» عمومی » ورزشی » حاج‌صفی: پرسپولیس باز هم امتیاز از دست می دهد/ برای ذوب‌آهن کری نمی‌خوانم
ورزشی

حاج‌صفی: پرسپولیس باز هم امتیاز از دست می دهد/ برای ذوب‌آهن کری نمی‌خوانم

بهمن 14, 1392 0010

احسان حاج‌صفی مدافع چپ پای سپاهان معتقد است که این تیم همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی است و می‌تواند در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

او دربی اصفهان را یک بازی سخت توصیف کرده و تاکید می‌کند که تیمش برای بالا بردن شانس قهرمانی باید سه امتیاز این مسابقه را بگیرد. حاج صفی در مورد شکست مقابل پرسپولیس، 5 بازی باقیمانده در لیگ و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

قبول داری بازی با پرسپولیس، روز خوب سپاهان نبود؟

درست است، به نظر من پرسپولیس خوب شروع کرد و بازی را خوب هم به پایان رساند. ما بازی را باختیم و فکر می‌کنم این به خاطر اشتباه خودمان بود. به هر حال در فوتبال برد و باخت همیشه وجود دارد.

در مورد داوری چه صحبتی داری؟

من معتقدم داور در اخراج بازیکن ما تصمیم درستی نگرفت. با این حال هیچ حرفی باقی نمی‌ماند و ما دنبال بهانه نیستیم و اشتباه داوری را بزرگ نمی‌کنیم. این برد مبارک پرسپولیس باشد.

اگر شریفی اخراج نمی‌شد تغییر نتیجه 2 بر صفر برای شما امکان پذیر نیست؟

مطمئنا این نتیجه قابل برگشت بود و 10 نفره بازی کردن کار آسانی نیست. به نظرم فغانی در آن صحنه عجله کرد ولی حالا دیگر همه چیز تمام شده است. سپاهان روز خوبی را پشت سر نگذاشت ولی پرسپولیس شرایط بهتری داشت.

بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند که می‌توانستند سپاهان را 6 تایی کنند. در این مورد چه صحبتی داری؟

من در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت نمی‌کنم و دوست ندارم جواب بدهم. ما 2 بر صفر عقب بودیم و به خاطر این نتیجه حمله می‌کردیم. یک یار هم کمتر داشتیم و طبیعی بود که پرسپولیس در ضد حملات موقعیت گل به دست آورد چون نفرات ما در خط دفاعی کم بود و باز بازی می‌کردیم.

 فکر می‌کنی شانس قهرمانی سپاهان چقدر است؟

ما صددرصد شانس قهرمانی داریم. این هفته یک بازی سخت با ذوب آهن داریم که باید 3 امتیاز را بگیریم. اگر 3 امتیاز را بگیریم دوباره به رده‌های بالاتر صعود می‌کنیم و مطمئن باشید همین پرسپولیس در بازی‌های آینده امتیاز از دست می‌دهد. استقلال هم بازی‌های سختی در پیش دارد و ما می‌توانیم از تقابل دیگر مدعیان بهترین استفاده را کنیم.

نتیجه دربی اصفهان را چطور پیش بینی می‌کنی؟

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و این جایگاه حق آنها نیست ما باید تحت هر شرایطی این بازی را ببریم ولی امیدوارم آنها بعد از دیدار با سپاهان، در بازی‌های آینده بیشترین امتیاز را بگیرند و در لیگ برتر بمانند.

اهل کری خواندن نیستی؟

من برای ذوب آهن کری نمی‌خوانم. آنها تیم همشهری هستند و البته قابل احترام.

تا حالا در دربی اصفهان گل زدی؟

چند سال پیش 2 بار به عیسی اندوی زدم. گل زدن دربی معمولا شیرین است ولی با توجه به پست بازی‌ام، کم پیش می‌آید که بخواهم در کارهای تهاجمی شرکت کنم. وقتی نفوذ می‌کنم معمولا باید پاس بدهم و اول باید وظایف خودم را انجام بدهم.

در مورد تغییرات مدیریتی چه صحبتی داری؟

من از آقای خلیلیان شناختی ندارم ولی تعریفش را شنیده‌ام. امیدوارم ایشان در کارش موفق باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×