» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » میزان سرقت در شهرستان مبارکه 16 درصد کاهش یافت
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

میزان سرقت در شهرستان مبارکه 16 درصد کاهش یافت

خرداد 20, 1395 0032

فرماندار مبارکه گفت: با مدیریت و ارتقاء امنیت در سال گذشته، میزان سرقت در این شهرستان 16 درصد کاهش یافت.

علی اصغر ذاکری فرماندار در مراسم تکریم ومعارفه فرماندهی انتظامی شهرستان که با حضور سرهنگ حسینی،جانشین فرماندهی انتظامی استان برگزار شد به منویات فرمانده کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای در خصوص نیروی انتظامی اشاره نمودکه ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی ، فردی و روحی در جامعه مهمترین مسئولیت های نیروی انتظامی است و افزود: نیروی انتظامی تامین نظم، امنیت و آسایش را که یکی از مهم‌ترین مسائل در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود را بر عهده دارد.

وی گفت جلسه امروز به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده فردی تشکیل شده که چندین سال در ایجاد امنیت شهرستان زحمت کشیده است .

رئیس شورای تامین شهرستان به خصایل و صفات برجسته جناب سرهنگ جبارپور در دوره خدمت خود در شهرستان اشاره نمود و افزود : درایت ، صداقت ، تعهد و تخصص ایشان در این چند سال قابل تقدیر و ستایش بود.

علی اصغر ذاکری یادآور شد: یکی از کارهای ارزشمندی که در دوران فرماندهی سرهنگ جبارپور انجام گردید افزایش یک کلانتری و یک پاسگاه بود که خود باعث افزایش ضریب امنیتی شهرستان و کاهش جرایم گردید.

وی به حضور فعال نیروی انتظامی در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، انتظامی، ورزشی و … اشاره نمود و افزود : با مدیریت و درایت سرهنگ جبارپور امنیت شهرستان روز به روز بهتر گردید به نحوی سرقت نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد کاهش پیدا کرد.

رئیس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان به اقدامات شایسته ایشان در حوزه راهور و ترافیک و همچنین نصب تابلوها و خط کشی ها و پایش تصویری با کمک شهرداری ها اشاره نمود و افزود: نتیجه این همکاری و تعامل افزایش امنیت ترافیکی و جاده ای برای شهروندان و کاهش تصادفات منجر به مرگ شد که هم از زحمات نیروی انتظامی و هم از همکاری شهرداری ها تقدیر و تشکر می کنم.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد صادق جبارپور قدردانی شد و سرهنگ دوم احمد نیکبخت بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه معرفی شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×