» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » جشن 150 دانش آموخته دانشگاه آزاد مبارکه برگزار شد
دانشگاه های مبارکه

جشن 150 دانش آموخته دانشگاه آزاد مبارکه برگزار شد

خرداد 18, 1395 0014

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، با حضور اعضاء هیات رییسه ، اعضای هیات علمی و جمعی از دانشجویان و خانواده های آنها در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد.
رییس واحد مبارکه در این آیین گفت : امروز روز افتخار برای شما دانشجویان و استادان دانشگاه است، که بعد از گذشت سه الی چهار سال تلاش ثمره آن را می بینید
.دکتر عبداله هادی، در ادامه با تاکید بر این که در همین راستا، باید از خانواده ها که برای رسیدن به این مرحله از موفقیت دانشجویان، شرایط لازم را فراهم کرده اند، تقدیر ویژه ای نمود، تصریح کرد: تقدیر و تشکر از والدین یک وظیفه شرعی، اخلاقی و اعتقادی است که در آموزه های دینی ما مسلمانان تاکید فراوانی شده است.
وی، اضافه کرد: همه استادان دانشگاه برای موفقیت هر چه بیشتر شما دانشجویان از هیچ کوششی دریغ نکردند و از این رو باید در همه حال یاد و خاطره شان را گرامی بداریم.
رییس واحد مبارکه تصریح کرد: این جشن فارغ التحصیلی امروز بدین معنی نیست که شما به مرحله عالی رسیدید، بلکه این مرحله جدیدکارشما است که به درجه عالی­تر فکرکنید.

سخنرانی خانم مهندسی مجیدی کارشناس ارتباطات و بازرگانی مرکز رشد دانشگاه، پخش کلیپ، اجرای نمایش، مسابقات فرهنگی ، موسیقی سنتی و قرائت سوگندنامه از جمله برنامه های جنبی این مراسم بود.

پس از قرائت سوگندنامه اسامی دانش آموختگان ممتاز و رتبه اول قرائت شد و از آنان با حضور رئیس دانشگاه، معاونان تقدیر به عمل آمد.

 

5 3 4

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×