» عمومی » ورزشی » والیبال ایران در گروه «زندگی» المپیک ریو/ غول‌ها در گروه مرگ
ورزشی

والیبال ایران در گروه «زندگی» المپیک ریو/ غول‌ها در گروه مرگ

خرداد 17, 1395 0010

با صعود مکزیک به رقابتهای والیبال انتخابی المپیک تکلیف گروه بندی این مسابقات مشخص شد و تیم ایران در گروه «زندگی» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای والیبال انتخابی المپیک در مکزیک نیز به پایان رسید و از این مسابقات تیم میزبان سهمیه حضور در المپیک ریو را در رقابت با شیلی، تونس و الجزایر کسب کرد.

بدین ترتیب ۱۲ تیم برزیل، ایتالیا، لهستان، فرانسه، روسیه، ایران، مکزیک، مصر، کوبا، آرژانتین، آمریکا و کانادا در المپیک ریو حاضر خواهند بود و رقابت خود را در دو گروه پی خواهند گرفت.

بر این اساس تیم ایران در گروه B این مسابقات با لهستان، روسیه، آرژانتین، کوبا و مصر همگروه است که در قیاس با گروه دیگر از شرایط بهتری برخوردار است. گروه A از تیم های برزیل، ایتالیا، آمریکا، کانادا، فرانسه و مکزیک تشکیل یافته است.

به نظر می رسد گروه A با حضور چهار مدعی اصلی قهرمانی، یعنی برزیل، آمریکا، ایتالیا و فرانسه گروه «مرگ» باشد و در گروه B لهستان و روسیه مدعیان سکوی المپیک هستند که ایران با این دو تیم بارها بازی کرده و استرس زیادی برای رویایی با آنها نخواهد داشت.

از طرفی حضور مصر، کوبا و آرژانتین هم می تواند امیدهای والیبال کشورمان را برای این رقابتها افزایش دهد. اگرچه این تیم ها را نمی توان دست کم گرفت و از حالا خود را برنده دانست با این حال شرایطی به مراتب آسانتر از تقابل با غول های گروه A را خواهند داشت.

http://media.mehrnews.com/d/2016/05/29/4/2090433.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×