» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » اطلاعيه شهرداري و شوراي اسلامي شهر مباركه پیرامون شایعات اخیر
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

اطلاعيه شهرداري و شوراي اسلامي شهر مباركه پیرامون شایعات اخیر

خرداد 17, 1395 028

پیرو شایعات اخیر شهرداری و شورای شهر مبارکه اطلاعیه ای منتشر نمود.

به گزارش پایگاه خبری شمس، متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 فَمَنْ ثَقُلَتْ مَوازينُهُ فَأُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ    پس كسانى كه كفه ميزان [اعمال] آنان سنگين باشد ايشان رستگارانند(مومنون ،102)

اطلاعیه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه

با گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ملت رشید ایران اسلامی و آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در 15 خرداد سال 1342 و تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی و جانکاه آن امام بزرگوار و تبریک سالروز آغاز زعامت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) ، نظر به طرح مباحث و اخباری پیرامون عملکرد شهرداری مبارکه در میان اذهان عمومی مردم شریف و بزرگوار مبارکه لازم است توجه و خاطر شریف شهروندان محترم را به نکاتی جلب نماییم :

1- یکی از سنت های ثابت الهی ،نظارت کامل ، دقیق و مداوم بر اعمال و رفتار و نیات انسانها و ارزیابی آنهاست . بر همین اساس ، منتخبان مردم عزیز ، در دوره چهارم شورای اسلامی شهر مبارکه با اعتقاد کامل به اصل نظارت و ارزیابی عملکردها در چهارچوب ماده 71 قانون شوراها و سوگندی که خورده اند از ابتدای فعالیت خود بطور قاطع و بدون مسامحه و مماشات بر عملکرد شهرداری نظارت داشته و دارد.  و آنچه که امروز باعث پیگیری های مستمر مدیریت عالی شهرداری ، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه محترم قضایی شده است ناشی از اهتمام و نظارت شورای اسلامی شهر بر عملکردها و ضرورت اصلاح امور می باشد که از ابتدای شروع بکار شورای دوره چهارم بدان توجه شده و این شورا خود از مدّعیان اصلاح امور جاری شهرداری بوده است.

حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا و زِنُوها قبلَ اَنْ تُوزَنُوا و تَجَهَّزُوا لِلْعَرْضِ الاَْکْبَر؛ قبل از این که شما را مورد محاسبه قرار دهند خودتان را محاسبه کنید و قبل از اینکه شما را ارزیابی کنند ،خودتان را بسنجید و برای رستاخیز عظیم آماده شوید .« بحار الانوار ج41ص104 »

2-بر خلاف اخبار نادرست و شایعات مطرح این روزها  ، خاطر شریف مردم بزرگوار مبارکه را مطمئن  می سازیم که هیچگونه اختلاسی در مجموعه شهرداری مبارکه انجام نپذیرفته است و حفاظت از بیت المال و نظارت دقیق بر نحوه هزینه و چگونگی مصرف بودجه شهرداری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر صورت پذیرفته است.  فلذا هرگونه خبری مبنی بر وقوع اختلاس در شهرداری قویاً تکذیب می شود .

3-سازمان و تشکیلات شهرداری مبارکه با بیش از 450 نفر نیروی انسانی در سالهای گذشته با جدیت ،مسئوولیت شناسی و تلاش مستمر ، عامل موثری در پیشرفت ،توسعه ، عمران و آبادانی شهر و محلات بوده اند و دامان آنان از شایعات مطرح مبرّی می باشد چنانچه پرونده 3 نفر از کارکنان شهرداری اکنون بنا به تشخیص دستگاه محترم قضائی در مراحل بررسی و تحقیقات است ، این نباید مستمسک عده ای برای زیر سؤال بردن عملکرد شفاف و روشن شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گیرد .

4-شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن تشکر از همکاری و توجه ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه محترم قضائی ، از افکار عمومی و صاحبان تریبون و قلم انتظار دارد اجازه دهند بررسی ها در فضایی بدور از احساسات و مطابق قانون انجام پذیرد . در این صورت روشن خواهد شد که اولاً هیچگونه اختلاسی در شهرداری صورت نپذیرفته است و دوم آنکه مشخص خواهد شد که اتفاقات مطرح مربوط به گذشته ها بوده و ارتباطی به دوره چهارم شورای اسلامی شهر و شهرداری ندارد .

در پایان از اهتمام مردم عزیز و شریف شهر مبارکه و حساسیت درست و بجای آنان نسبت به عملکرد شهرداری تشکر و قدردانی می نماییم و اطمینان می دهیم که اعضای شورای اسلامی شهر با قاطعیت از حقوق حقّه مردم بزرگوار دفاع می نمایند و در عین حال این آمادگی وجود دارد تا به هر گونه سؤال و ابهام شهروندان در شهرداری و شورای اسلامی شهر پاسخ دهیم .

شهرداری وشورای اسلامی شهر مبارکه-13خرداد 1395

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. عبدالله

    راستی حتما اون دوسه نفری هم که الان در زندان بسر می برند را که نمی خواهید بگید دروغ وشایعه است آقایون این مردم هوشیارتر ودانا تر از این حرفها هستند بصیرت دارند انشالله که همه چیز دروغ باشه و خدا کند،همونی که شما میگید باشه…………و………..

  2. یک شهروند

    انشاالله تمام گفته ها صحت داشته باشد.شوراهای قبلی را خراب نکنید،چون زمانی هم شما برای بقیه،شورای قبلی میشوید.به اعمال خودرسیدگی کنید قبل از انکه رسیدگی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×