» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » کشف ۱۳۰ کیلو گرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در شهرستان مبارکه طی 15 روز اخیر
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

کشف ۱۳۰ کیلو گرم مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در شهرستان مبارکه طی 15 روز اخیر

خرداد 16, 1395 0012

علی اصغر ذاکری فرماندار مبارکه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه گفت: همه ما شرعا و قانونا موظف هستیم نسبت به مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از مصرف آن گام برداریم.

 وی گفت :اگر پدیده شوم اعتیاد گریبانگر زنان و مردان جامعه شود بنیاد خانواده دچار تزلزل و آسیب خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در معرض آسیب بیشتری نسبت به بقیه می باشند،افزود: دستگاههای ذیربط موظف هستند نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی از عواقب جبران ناپذیر مواد مخدر برای دانش آموزان و والدین آنها اقدام نمایند.

ذاکری با بیان اینکه بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است اظهار داشت: برگزاری کارگاههای تخصصی و ارائه خطرات و تهدیدات ناشی از استفاده مواد مخدر برای جوانان و خانواده ها در پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر بسیار موثر می باشد.

وی گفت : بعضی از مواد مخدر از جمله شیشه به سهولت قابل مصرف می باشند که لازم است  خانواده ها نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند .

فرماندار مبارکه عنوان کرد: همه ی اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در خصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدر باید دغدغه داشته باشند وبه دنبال راهکار عملی و  منطقی باشیم .

فرماندار مبارکه از اداره ورزش و امور جوانان خواست : با توجه به اینکه ممکن است این بلای خانمان سوز گریبان گیر ورزشکاران شود بایستی موانع و مشکلاتی که باعث کشیده شدن ورزشکاران به سمت مواد مخدر میشود برداشته شود.

وی با اشاره به فرارسیدن اوقات فراغت و ایام تعطیلات افزود: فرصت مناسبی است که دستگاههای ذیربط نسبت به آموزش و آگاهی بخشی به خانواده ها با استفاده از انجام تئاترهای خیابانی و پخش تیزرهای آموزنده از تلویزیون های شهری اقدام نمایند.

فرماندار مبارکه با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و شبهای قدر تاکید کرد : ائمه محترم جماعات و وعاظ اعزامی به مساجد بایستی توسط اداره تبلیغات اسلامی توجیه شوند که نسبت به آگاه سازی مردم و جوانان اقدام نمایند.

در پایان توسط فرماندار شهرستان از نیروهای انتظامی به جهت همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تقدیر شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×