» اخبار ایران و جهان » سردار جعفری در اصفهان: امنیت انقلاب اسلامی امروز در اوج خود قرار دارد/اکثریت مردم حامی و مدافع نظام اسلامی
اخبار ایران و جهان

سردار جعفری در اصفهان: امنیت انقلاب اسلامی امروز در اوج خود قرار دارد/اکثریت مردم حامی و مدافع نظام اسلامی

مهر 3, 1392 1013

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امنیت انقلاب اسلامی امروز در اوج خود قرار دارد، گفت: اکثریت مردم ما مسیر حمایت از اسلام و نظام اسلامی را انتخاب کرده‌اند و از ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند.

sardar jafari

سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح وزرشگاه پایگاه مقاومت المهدی زردنجان جی اصفهان گفت: امروز حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت‌های چشمگیر ایران و جهان مدیون خون شهداست و امیدواریم بتوانیم با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب قدردان این همه ایثارگری و فداکاری باشیم.

وی اظهار کرد: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است و بسیجیان پاسداران واقعی انقلاب هستند و راه بسیجی، تفکر، زیست و مجاهدت بسیجی همراه راه انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی کاربرد گسترده دارد.

سردار جعفری با بیان اینکه به لطف خدا امروزه اکثر قریب به اتفاق ایرانیان از این روحیه برخوردار هستند، افزود: توفیقاتی هم که نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف کسب کرده مدیون همین نگاه است که امیدواریم این نگاه در رویکرد مسئولان و مدیران روز به روز عمیق‌تر و وسیع‌تر گردد.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: با حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و پایداری  و استقامت خانواده ایثارگران و شهیدان، انقلاب اسلامی در وضعیت خوبی قرار دارد و امروز امنیت انقلاب اسلامی در اوج خود قرار دارد و این در حالی است که دشمنان ایران اسلامی برای مخدوش کردن امنیت و ایجاد مشکلات امنیتی برنامه‌ها و نقشه‌های شومی کشیدند که به لطف خدا در هیچ بخشی موفقیتی حاصل نکردند.

وی ادامه داد: نواقصی در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که با همت مسئولان و مردم در سال حماسه سیاسی برطرف خواهد شد، چرا که اکثریت مردم ما مسیر حمایت از اسلام و نظام اسلامی را انتخاب کردند و از ارزش‌های نظام دفاع می‌کنند.

جعفری گفت : بسیج در این زمینه نقش موثری دارد و مسئولان و مردمی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارند بدانند بسیج ارزش پایدار این مملکت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: باید بسترهای فرهنگی، سیاسی، ورزشی و اجتماعی بسیج را فراهم کنیم و برای این مهم همت همه جانبه لازم است تا برنامه‌های بسیج و پایگاه‌های فرهنگی بسیج به کانون‌های ترویج و توسعه فرهنگ بسیجی مبدل شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرمانده و اعضای سپاه صاحب‌الزمان(عج) در اصفهان خاطر نشان ساخت: برنامه‌های ورزشی بسیج اهمیت زیادی دارد و این مهم در اصفهان به خوبی اجرا شده است.

وی اظهار داشت: سازمان بسیج ساخت دو هزار سالن ورزشی را در دستور کار خود قرار داده که  احداث 300 سالن ورزشی سهم سپاه اصفهان است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×