» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » همزمان با دهه فجر انجام می‌شود؛ بهره برداری از باند دوم طالخونچه – شهرضا
اخبار شهرستان مبارکه

همزمان با دهه فجر انجام می‌شود؛ بهره برداری از باند دوم طالخونچه – شهرضا

بهمن 13, 1392 1012

۶۰ طرح عمرانی شامل ۵۷طرح راهداری و راهسازی، سه طرح توسعه و عمران شهری با اعتباری بیش از یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار و بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۲۳۴ کیلومتر راه احداثی، ۲۰۱ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و ۸۴ کیلومتر راه روستایی که مهم‌ترین آن‌ها کنارگذر آران وبیدگل، باند دوم محور زرین شهر- شهرکرد، باند دوم طالخونچه-شهرضا، باند دوم اصفهان- اردستان، باند دوم موته-گلپایگان، کمربندی خمینی شهر، کمربندی جنوبی سمیرم و چهار خطه اصفهان- ورزنه است، آماده بهره برداری است.
محمود محمودزادهˈ در باره فعالیت‌های حوزه راهداری این اداره کل برای رفع نقاط پرحادثه اظهار کرد: عملیات ارتقاء سطح ایمنی تردد در حدود ۱۲ هزار کیلومتر از راه‌های استان اصفهان به صورت خط کشی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی، آرام سازی و آشکارسازی انجام شده است.
به گفته وی در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این اداره کل تکمیل، احداث و ساماندهی۱۰ دستگاه پل و تقاطع غیر همسطح، دو دستگاه پل عابر پیاده و تصویب سه طرح جامع شهری شهرهای گلشن، شاپور آباد، گلپایگان را به مردم استان تقدیم می‌کند.
محمودزاده با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۱۹ واحد مسکن مهر نیز آماده افتتاح و بهره برداری است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۶۹ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، دو هزار و ۲۵۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و یکهزار و ۵۰۰ واحد در بافت فرسوده تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان را سه هزار و ۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×