» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » رییس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه: امام خمینی(ره) با عرفان نظری و عملی، انقلاب را به پیروزی رساندند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رییس اداره تبلیغات اسلامی مبارکه: امام خمینی(ره) با عرفان نظری و عملی، انقلاب را به پیروزی رساندند

خرداد 15, 1395 0011

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: امام خمینی(ره) وارث پیامبران بودند و با عرفان نظری و عملی و زندگی زاهدانه‌، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

حجت‌الاسلام حسین کیانی پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع مبارکه با گرامیداشت یاد امام و شهدای قیام 15 خرداد، اظهار داشت: سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، فرصتی برای بازنگری شخصت ایشان است.
وی گفت: مجد و عظمت امروز ملت ایران و کشور به واسطه رهبری داهیانه و مجاهدت‌های سرسختانه آن امام است، که در ابعاد مختلف امنیت،عزت و سربلندی شامل حال این مملکت شده است.
حجت الاسلام کیانی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: لطف و عنایت پروردگار شامل حال امام و ملت بود و خداوند قسمت کرد پس از رحلت امام شایسته‌ترین شخصیت، کشور را هدایت کند.
وی بیداری اسلامی در جهان را برگرفته از انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) سبب عزت امروز مسلمان در دنیا شده است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: حضرت امام (ره) با حرکت انقلابي خود درس بيداري به تمام جهانيان داد.
وی با اشاره به اين که امام (ره) با توکل به خدا توانست بر حکومت طاغوت غلبه کند، افزود: حضرت امام (ره) با اعتقاد راسخي که به راه و منش خود داشت توانست مکتب اسلام ، قرآن و ارزش هاي انساني را در سطح دنيا احياء کند.
حجت الاسلام کیانی با بيان اين که انديشه هاي امام به بلنداي تاريخ است، خاطر نشان کرد: علماء و مبلغان رسالت سنگيني در تبيين انديشه هاي حضرت امام (ره) بر عهده دارند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×