» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پيام تسليت شوراي اسلامي شهر و شهردار مباركه به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره) و قيام خونين ۱۵خرداد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام تسليت شوراي اسلامي شهر و شهردار مباركه به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره) و قيام خونين ۱۵خرداد

خرداد 13, 1395 0024

شهردار مبارکه در پيامي سالگرد ارتحال ملكوتي رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) را تسليت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) يادآور حماسه هاي جاودان ملت غيور ايران اسلامي در عشق به آن رهبر فرزانه است .
“امام خميني يك حقيقت هميشه زنده است” و تا تاريخ زنده است راه، انديشه، گفتار و منش امام (ره) زنده خواهد ماند.
نهضت امام خميني(ره)، اسلام ناب محمدي (ص) را كه به فراموشي سپرده شده بود حيات دوباره اي در جهان بخشيد و زمينه رهايي و بيداري مستضعفان و مسلمانان را در مقابل استكبار جهاني محقق ساخت .
در بيست و هفتمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني كه با شميم عطر روح انگيز اميد و انتظار حضرت امام عصر (عج) عجين گشته، ياد و خاطره شهداي يوم ا… ۱۵ خرداد را گرامي مي داريم .
انشاءا… در اين ايام پرعظمت مردم ولايت مدار شهرمباركه با حضور باشكوه و گسترده در آئين هاي سالگرد ارتحال بار ديگر بر تداوم راه و انديشه تابناك امام و پيروي از رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تأكيد خواهند نمود.
خداوند بزرگ روح بلند و ملكوتي شهيدان والامقام و امام شهيدان را با اولياء ا… و ائمه معصومين (ع) محشور گرداند.
اينجانب با عرض تسليت سالگرد جانگداز ارتحال حضرت امام خميني(ره) و گراميداشت ياد و خاطره شهداي قيام ۱۵ خرداد، ضمن دعوت از آحاد مردم براي شركت گسترده در مراسم هايي كه به همين مناسبت برگزار مي گردد، بار ديگر با آرمان هاي بلند بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شهداي والا مقام اسلام تجديد ميثاق كرده و از درگاه خداوند متعال موفقيت همگان را در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت ا… العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) مسئلت مي نمايم.
محمد شرفا- شهردار مباركه

خليل طاهري در پيامي سالگرد ارتحال ملكوتي رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) را به عموم مردم ايران وشهروندان قدرشناس مباركه تسليت گفت.

متن پيام بدين شرح است:
چهاردهم خرداد ۱۳۶۸ روز وصال عاشق بي قرار به يگانه معبودش، روز وداع ملتي با مقتداي خويش و پاكمردي از بيشه عدالت و ايمان، و آزاد مردي بي مانند در جهان معاصر بود كه آزاد مردان عالم از شميم نفس هاي گرمش، به زندگي سلام گفتند.
۱۴ خرداد ۱۳۶۸ روزي بود كه شور عزا در هر محله و مكاني موج مي زد و ملائك عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه مي كردند.
سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و شهادت ياران ايشان در فاجعه قيام خونين ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شريف ايران اسلامي بخصوص به شهروندان ولايتمدار و قدرشناس شهر مباركه، تسليت و تعزيت عرض مي كنم.
بي ترديد فقدان آن عبد صالح خدا براي ملت قدرشناس ايران همواره ضايعه اي جبران ناپذير بوده وخواهد بود.
امام خميني(ره) با سلوك علمـي و عملي خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد؛ جفاها ديد اما با ثبات قدم، روشنگري و تبيين راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسين (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اكراه بلكه با اختيار،مسير فردوس برين گيرند.
اميد مي رود مسئولان وشهروندان عزيز در سايه خودباوري و پشتكار، روشنگري و بيان حقايق منشأ خير و بركت فراوان باشند و در راه معرفي و ترويج انديشه هاي متعالي، اهداف و زواياي زندگي پربركت آن بزرگوار به نسل حاضر و آينده گام بر دارند.
از سوي ديگر، پانزدهم خرداد نيز يادآور پايمردي ها و دلاوريهاي آزاد مرداني است كه با نثار خون خويش نقطه عطفي در مبارزات مردم ايران عليه نظام ستمشاهي به وجود آوردند، به روان پاك شهيدان راه آزادي درود مي فرستيم.
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
شوراي اسلامي شهر مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×