» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مبارکه میزبانی خوبی برای مسابقات سنگنوری است
اخبار شهرستان مبارکه

مبارکه میزبانی خوبی برای مسابقات سنگنوری است

بهمن 12, 1392 0014

محمد رضا مختاری در گفت و گو با خبرنگار سایت شمس شهرستان مبارکه با اشاره به مسابقات سنگنوری دهه فجر اظهار کرد : به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات سنگنوری در روز جمعه در شهرستان مبارکه در رشته لید (سرطناب) برگزار شد که در این مسابقات 30 نفر در بخش بزرگسال و 15 نفر در بخش نوجوان شرکت کننده به همراه داشت.

مسول کمیته سنگنوردی شهرستان مبارکه با اشاره به میزبانی این شهر افزود : خداشاکریم که توانستید این مسابقات را در سالنی با کیفیت برگزار کنیم و ار ورزشکاران که از شهرهای هم چون فولادشهر ، خمینی شهر ،شاهین شهر و استان اصفهان به خوبی استقبال کنیم.

وی ادامه داد :در پایان این مسابقات نفرات برتر علاوه بر کسب مقام به تیم استان اصفهان جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی شدند هم چنین در بخش تیمی تیم سنگنوردی شهرستان مبارکه در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت.

محمدرضا مختاری در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی مسولین که در این مسابقات از ما حمایت کردند به خصوص آقایان قلاف گر (رییس سنگنوری استان اصفهان) ،صالحی (رییس تربیت بدنی شهرستان مبارکه ) و احمدپور ( رییس هیئت کوهنوری شهرستان مبارکه ) و تمام عوامل به خصوص آقای محمدی که به هیئت سنگنوری شهرستان کمکی بسیاری برای نصب دیواره سنگنوری انجام دادند سپاسگذاریم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×