» عمومی » ورزشی » بایرن مونیخ قهرمان جام حذفی شد/ اشک‌های گواردیولا در شب خداحافظی
ورزشی

بایرن مونیخ قهرمان جام حذفی شد/ اشک‌های گواردیولا در شب خداحافظی

خرداد 2, 1395 0010

تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی مقابل دورتموند در دیدار نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های آلمان جام قهرمانی را بالای سر برد تا پپ گواردیولا با کسب دو جام در این فصل با مونیخی ها وداع کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند دیدار نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های آلمان را شنبه شب در ورزشگاه المپیک برلین برگزار کردند که این دیدار را تیم بایرن مونیخ در ضربات پنالتی با حساب ۴ بر ۳ برنده شد و جام قهرمانی را بالای سر برد. این بازی در وقت معمول و اضافه گلی در بر نداشت.

در وقت اول این دیدار برتری نسبی از آن بایرن مونیخ بود و چندین بار روی ضربات مولر، داگلاس کاستا و لواندوفسکی خطرساز شد. تیم دورتموند هم که دل به ضد حملا

ت برق آسا داشت یک بار روی فرار اوبامیانگ دروازه نویر را به شدت تهدید کرد.

در نیمه دوم برتری همچنان از آن شاگردان پپ گواردیولا بود. لواندوفسکی در دقیقه ۶۵ بهترین موقعیت باواریایی ها را برای گلزنی هدر داد تا همچنان قفل دروازه دورتموند بسته بماند. با وجود میدانداری بایرنی‌ها، در دقیقه ۸۳ بازی اوبامیانگ بهترین فرصت گلزنی را برای دورتموند در دهانه دروازه حریف از دست داد تا بازی در طول ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یابد و کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در وقت های اضافه این بازی نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان جام حذفی آلمان باشد. در این ضربات تیم بایرن مونیخ بهتر عمل کرد و ۴ بر ۳ رقیب سنتی خود را پشت سر گذاشت.

دیدار شنبه شب دو تیم آخرین حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیم بایرن مونیخ بود. وی در سومین سال حضورش در جمع باواریایی ها از سه جام ممکن، دو جام را کسب کرد اما در مهمترین تورنمنت، یعنی لیگ قهرمانان اروپا توفیقی کسب نکرد و در نیمه نهایی اسیر اتلتیکو مادرید شد.

اشک های گواردیولا بعد از پیروزی در ضربات پنالتی مورد توجه دوربین های تلویزیونی قرار گرفت. این مربی اسپانیایی فصل بعد هدایت تیم منچستر سیتی را بر عهده خواهد داشت.

http://media.mehrnews.com/d/2016/05/21/4/2083419.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×