» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » تمثال مبارک امام خمینی(ره) در مبارکه گلباران شد
اخبار شهرستان مبارکه

تمثال مبارک امام خمینی(ره) در مبارکه گلباران شد

بهمن 12, 1392 0011

به گزارش سایت شمس مبارکه حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی امام جمعه مبارکه روز شنبه در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: خداوند را شاکریم که بار دیگر 12 بهمن ماه را با یاد بازگشت امام راحل به میهن ایران اسلامی در سال 1357 جشن می گیریم و یاد و خاطر آن مرد بزرگ و شهدای انقلاب را زنده نگاه می داریم.

امام جمعه مبارکه گفت: امروز یکی از روزهای به یاد ماندنی و فراموش نشدنی تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی است؛ روزی که امام امت تمام خوبی ها و نیکی ها را متجلی ساخت.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: امام خمینی (ره) در دوران سراسر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی با حرکت خود به دفاع از حقوق مردم ایران، مسلمانان و نیز دفاع از حقوق بشریت به پا خاستند و از سال 42 تا سال 57 لحظه ای از حرکت الهی خویش که الهام گرفته از نهضت حسینی بود فروگذار نکردند تا امروز این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایدار باشد.

وی گفت: ندای حق و عدالت امام (ره) بر عمق وجود جانها طنین انداز شد و توانست حرکتی عظیم و انقلابی را ایجاد کند تا جایگاه بشریت متحول شده و معنا گیرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) خورشیدی بود که این فجر بزرگ را آفرید، ادامه داد: امروز بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی نقطه امید تمام مظلومان جهان شده است و وعده الهی که مستضعفان در زمین حاکم و مستکبران ذلیل خواهند شد، محقق می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×