» اخبار ایران و جهان » تروریستی بودن حادثه برای هواپیمای مصری را رد نمی‌کنیم
اخبار ایران و جهان

تروریستی بودن حادثه برای هواپیمای مصری را رد نمی‌کنیم

اردیبهشت 30, 1395 008

«شریف اسماعیل» نخست وزیر مصر با بیان اینکه قاهره تروریستی بودن حادثه مفقود شدن هواپیمای این کشور را رد نمی کند، گفت: با این حال قضاوت در این خصوص کمی زود است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، «شریف اسماعیل» نخست وزیر مصر در واکنش به برخی اظهارنظرها پیرامون تروریستی بودن حادثه مفقود شدن هواپیمای این کشور، گفت: قاهره فرضیه تروریستی بودن این حادثه را رد نمی کند.

بر اساس این گزارش، وی همچنین اظهار داشت: با تمام این اوصاف اکنون کمی زود است تا در خصوص تروریستی بودن این حادثه قضاوت کنیم.

از سوی دیگر، منابع رسانه ای اعلام کردند که شورای امنیت ملی مصر به ریاست «عبدالفتاح السیسی» به منظور بررسی حادثه مفقود شدن هواپیمای مصری نشست اضطراری برگزار کرده است.

این در حالی است که سخنگوی وزارت حمل و نقل مصر نیز ضمن رد اخبار منتشر شده در رسانه ها پیرامون سقوط هواپیمای مفقود شده، گفت: عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما همچنان در جریان است.

در همین حال، دولت فرانسه اعلام کرده است که به منظور مشارکت در عملیات جستجوی هواپیمای مفقود شده مصری تعدادی هواپیما به مصر ارسال کرده است.

این تحولات در حالی است که یک منبع یونانی به خبرگزاری رویترز گفته است: هواپیمای مصری در نزدیکی جزیره «کارباثوس» یونان سقوط کرده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/11/16/4/1906179.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×