» عمومی » ورزشی » از خداحافظی فرهاد مجیدی تا حمله سرپرست استقلال به قلعه‌نویی!
ورزشی

از خداحافظی فرهاد مجیدی تا حمله سرپرست استقلال به قلعه‌نویی!

اردیبهشت 21, 1395 0011

برنامه این هفته نود در حالی روی آنتن رفت که درگیری‌های دیدار استقلال با تراکتورسازی یکی از سوژه های اصلی آن بود و فرزاد مجیدی حملات تندی را به امیر قلعه نویی و نیمکت تراکتور داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه این هفته نود با نظرسنجی انتخاب قهرمان و نایب قهرمان لیگ از میان سه تیم پرسپولیس، استقلال تهران و استقلال خوزستان آغاز شد.

در ابتدای برنامه، گزارشی از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که هفته گذشته برگزارشد نمایش داده شد که خبرنگاران از عدم تصویر و صدا از برگزاری مجمع در حین برگزاری به رییس روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعتراض داشتند. در ادامه فردوسی پور به بررسی حالت های مختلف تیم هایی که شانس قهرمانی و سقوط را دارند پرداخت. مجری برنامه نود همچنین در بخش ابتدایی، به انتقاد از لباس‌های جدید تیم ملی فوتبال و نحوه رونمایی از این لباس‌ها پرداخت و آنرا به لباس زیر تشبیه کرد!

فرهاد مجیدی خداحافظی کرد!
بعد از آن بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر پخش شد و کارشناس داوری این مسابقات انجام شد. در بخش نود درجه، علاوه بر اشاره به برخوردهای رحمتی با امیر قلعه نویی، به حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه هم کنایه زده شد و  گوینده این بخش با نشان دادن تصاویر مربوط به حرکت مجیدی روی پیست تارتان گفت: مجیدی باز هم از فوتبال خداحافظی کرد!

تاج و حمایت از سرمربی تیم ملی فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی روش در هیات رییسه ۱۱ درخواست خود را اعلام کرد، گفت: این درخواستها زیاد نیست. سه ساعت به حرفهای کی روش گوش دادم و حفظ او به نفع فوتبال ما است.

تاج در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت انتخاب دبیر کل فدراسیون، خاطرنشان کرد: باید دراینباره فکر کنیم ولی ممکن است در یکسری از بخش ها تغییرات داشته باشیم. تیم ملی چند روز دیگر اردویش آغاز می شود و ما هنوز لباس و اردو نداریم.

وی در پایان بدهی فدراسیون فوتبال را ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دانست.

حمله به قلعه نویی و نیمکت تراکتورسازی
فرزاد مجیدی سرپرست تیم استقلال دیگر میهمان تلفنی برنامه نود بود. وی ابتدا به درگیری های دروازه بان استقلال و سرمربی تراکتورسازی پرداخت و گفت: این پیروزی را به تراکتورسازی تبریک می گویم ولی کاش یک دوربین برای ثبت حرکات مهدی رحمتی و یک دوربین برای ثبت حرکات نیمکت تراکتورسازی می گذاشتید.

وی افزود: قبول دارم آقای قلعه نویی برای استقلال زحمت کشیده ولی نباید جلوی هواداران استقلال این کارها را می کرد. من می خواهم صحبتی درباره آن آقایانی که در زمین بعد از بازی حضور داشتند انجام دهم. آیا آنها آی دی کارت داشتند؟

سرپرست استقلال بدون آنکه نامی از کسی ببرد، با اشاره به یکی از اطرافیان قلعه نویی گفت: یکی از اطرافیان او شروع به فحاشی  کرد. من خودم دوستان خوش تیپ و کت و شلواری دارم اما آیا می توانم آنها را به داخل زمین ببرم؟ خودم به آقای قلعه نویی تبریک گفتم اما سوالم این است که این نزدیکان چرا باید بی احترامی کنند؟ دیگر دوران این مسائل تمام شده است.

سرپرست تیم استقلال  در پایان صحبتهایش درباره حضور فرهاد مجیدی در فدراسیون فوتبال گفت: فرهاد روز دوشنبه به دنبال کارهای مربیگری بود و به همین خاطر به فدراسیون فوتبال رفت.

پرسپولیس قهرمان شد، استقلال خوزستان نایب قهرمان
در پایان برنامه، نتیجه نظرسنجی اعلام شد که بیش از 60 درصد شرکت کنندگان به گزینه قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال خوزستان رای دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

ryh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×