» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت اعياد شعبانيه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت اعياد شعبانيه

اردیبهشت 20, 1395 1012

فرماندار شهرستان مبارکه در پیامی سالروز ميلاد  قهرمان حماسه كربلا را به عنوان روز پاسدار و ميلاد علمدار كربلا را به عنوان روز جانباز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس متن پیام به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالي

با سلام

سوم شعبان زادروز سيد و سالار شهيدان ، امام آزادگي و پيشواي مومنان و آزادگان جهان حضرت حسين بن علي (ع) است كه راز و رمز عبوديت ، شجاعت ، استقامت و حريت را به انسانها آموخت .انسان راستيني كه شهرت و آوازه اش برجان و عمق وجود انسانهاي تمام اعصار نشسته است.

نامگذاري سالروز ميلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه كربلا به عنوان روز پاسدار و گزينش ميلاد علمدار كربلا به عنوان روز جانباز نشانه اي از پيوند انقلاب اسلامي با سرزمين نينوا و ستاره هاي تابناك آن است.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداري از اسلام حقيقت و مكتب الهي و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهاي متعالي اسلامي است كه به عنوان الگوي كارآمد و مردمي با كارنامه اي درخشان و پر افتخار در عرصه هاي مختلف تاريخ انقلاب اسلامي و نقش محوري آن در دفاع از ارزشها و عينيت بخشيدن به عزت و اقتدار حسيني نمود پيدا مي كند.

روز جانباز تجلي گر راستين ايثارگري ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگي هاي جانبازان عزيز و صبوري است كه در مكتب بزرگ جانباز دشت كربلا و سيد و مولاي خود درس ايثار و وفاداري خوانده اند و در لبيك به دعوت پير و مرادشان جان هاي خويش را سپر تير دشمنان اسلام كردند و از آب و خاك ميهن اسلامي حراست نمودند.

اگر انقلاب خونين اسلامي ايران از درياي زلال ايثار، گذشت، همت و مردانگي كربلا سرچشمه گرفته است، بدون شك پاسداران فداكار و جانبازان جان بركف نيز تجلي همين مشي و منش بوده و هستند و در تمام عرصه هاي نبرد حق عليه باطل، حافظ و مدافع مرزهاي عقيدتي نظام بوده اند.

اينجانب اعياد خجسته ماه پر خير و بركت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه مردم عزيز بالاخص پاسداران و جانبازان گرانقدر كه ترجمان بي بديل جانفشاني و فداكاري در راه حفظ ارزشهاي اسلام و انقلاب هستند را تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، با بهره گيري از رهنمودهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني (ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

 

علي اصغر ذاكري

فرماندار شهرستان مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

ryh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×