» اخبار ایران و جهان » معاون اول رئیس‌جمهور: هیچ‌وقت استعفا نمی‌دهم
اخبار ایران و جهان

معاون اول رئیس‌جمهور: هیچ‌وقت استعفا نمی‌دهم

بهمن 10, 1392 006

معاون اول رییس‌جمهور در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر استعفایش گفت: هیچ وقت استعفا نمی‌دهم.

 

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه سفر یک روزه خود به قم، در جمع خبرنگاران در برابر این پرسش که “آیا خبر استعفای شما صحت دارد؟”، پاسخ داد: خیر؛ من هیچ‌وقت استعفا نمی‌دهم.

 

معاون اول رییس‌جمهور همچنین در رابطه با محورهای گفت‌وگوهای خود با تعدادی از مراجع تقلید در این سفر، گفت: توفیقی برای دولت تدبیر و امید است که هر چند وقت یک بار مسئولان دولت خدمت مراجع عالیقدر برسند و گزارشی از پیشرفت کارها و مشکلات پیش رو ارائه کنند.

 

وی ادامه داد: حمایت مراجع از نظام جمهوری اسلامی و دولت، سرمایه گرانقدری است که ما قدر آن را می‌دانیم. نفوذ کلام علما در بین مردم در خیلی از کارها می‌تواند راهگشا باشد.

 

جهانگیری همچنین گفت: امروز گزارشی از کارها و مشکلات ارائه و به طور خاص از هدفمندی یارانه‌ها صحبت کردیم و نظرات علما برای ما خیلی مفید بود. این نظرات در دولت مطرح و حتماً از آنها استفاده خواهد شد.

 

معاون اول رییس‌جمهور درباره نتایج جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم نیز که امروز با حضور وی برگزار شد، گفت: مشخص بود که مسئولان مختلف استان با کمبود منابع و تنگناهایی روبرو هستند و عمدتاً طرح‌هایی را مطرح کردند که در ردیف بودجه است ولی کمبود منابع دارند. برخی از آنها مانند طرح‌های آب، بخش سلامت و طرح صحن شرقی حرم عمدتاً در بودجه 92 و همین‌طور در بودجه 93 تأمین اعتبار خواهد شد تا بتوانند با سرعت بیشتری پیش بروند.

 

وی در پاسخ به پرسشی درباره اختصاص و توزیع سبد کالا برای برخی اقشار جامعه نیز اظهار کرد: سبد کالا به گروه‌هایی تعلق می‌گیرد که در مصوبه دولت آمده است و اگر کسی در بررسی‌های دولت از قلم افتاده باشد، حتماً در بررسی مجدد به آنها تعلق خواهد گرفت.

 

 

در بحث افزایش قیمت‌ها هیچ حرکت شوک‌آوری انجام نخواهیم داد

 

 

جهانگیری همچنین در رابطه با بحث افزایش قیمت‌ها و هدفمندی یارانه‌ها، گفت: در مورد هدفمندی یارانه‌ها هنوز سیاست‌ها نهایی نشده است و ما امیدوار هستیم به زودی این سیاست‌ها نهایی شوند و به اطلاع مردم برسد ولی یقیناً ما در بحث افزایش قیمت‌ها هیچ حرکت شوک‌آوری انجام نخواهیم داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×