» عمومی » سرگرمی » فال روز 11 بهمن 1392
سرگرمی

فال روز 11 بهمن 1392

بهمن 10, 1392 0010

فروردین:

امروز تواناییتان برای کار کردن به عنوان نیروی متحد خیلی مهمتر از برتری شخصی است. استقلال بیش از حد می تواند منجر به استرس شود. ضرورت تقسیم مسولیت ها با همسر یا همکار ممکن است که به نظر خطری برای عزت نفستان برسد.

اردیبهشت:

امروز با جو کاری آشنایتان تاثیرات مثبتی دریافت خواهید کرد. ارتباط با همکاران کمک می کند که یک پشم انداز مثبت برای همه چیز تشکیل دهد. لطف کردن به دیگران همچنین کمک می کند که از استقلال مالیتان خیلی سریعتر خلاص شوید.

خرداد:

امروز صفت خیلی متمایز شما سخاوتتان خواهد بود. آماده خواهید بود که با همه اطرافیان خوشحالی خود را تقسیم کنید. امروز روزی ایت که امیدها به واقعیت تبدیل می شوند، مخصوصا اگر ماه هاست که برای آن زحمت کشیده اید.

تیر:

امروز برای کارهای خانگیتان مناسب خواهد بود. این کارها به ثبات و مولد بودن نیاز دارد. شاید اتفاقات امروز هم خوش حال کننده و هم پراسترس باشند. تغییر ناگهانی صحنه ممکن است تاثیر دردناکی روی شما داشته باشد. شاید هنگام از دست دادن آسایش همیشگیتان در خطر فشار هیجانی قرار گیرید.

مرداد:

امروز به شما شانس این داده می شود که کمی آزادی داشته باشید، لیست آشناهایتان را گسترش دهید، کارهای اجتماعیتان را بهبود دهید و دانش غیر مرسوم خودتان را غنی تر سازید. وقت بیشتری را صرف بحث کردن درمورد موضوع های مختلف کنید. اخبار، ایده های جدید و غیره موضوعات خوبی هستند.

شهریور:

امروز برای شما روز فوقا لعاده ای برای خرید زیاد است. شاید به خاطر مسئولیت های کاریتان مجبور شوید که به خرید بروید. اگر می خواهید برای مدیر، همکار، یا مشتری خاصی هدیه بخرید، خسیس نباشید و هنگام انتخاب کردن دمده نباشید!

مهر:

امروز وقت دیگری برای مواجه با چشم اندازهای جدید است. اما معنای واقعی این چشم اندازها خیلی واضح نیست. برای تصمیم گیری های مهم اصلا عجله نداشته باشید. اگر می خواهید به سرعت تنظیماتی اعمال کنید، نباید شانس این را که با کارهای معمولی قدیمی و خسته کننده خداحافظی کنید از دست بدهیدو همچنین سعی کنید که نقش هیجان انگیز دیگری را امتحان کنید.

آبان:

اگر یک آبانی معمول هستید، برایتان سخت خواهد بود که با تغییرات اطرافتان همگام شوید و به سرعت به آنها پاسخ دهید. اتفاقات امروز تمرین خیلی خوبی هستند که به کمک آنها سرعت پاسخ دهی و منحصر بودن تفکرتان را افزایش دهید. امروز ناراحتی، بی ادبی و سرسخت بودن خارج از بحث است و باید از آن اجتناب شود.

آذر:

امروز تمام تغییرات برای شما مثبت خواهند بود. این تغییرات به شما امیدواری و شادی خواهند داد. شاید دوستان جدیدی پیدا کنید ویا در نهایت فرصت این را پیدا کنید که با دوستان قدیمی دورهم جمع شوید. وقت خیلی خوبی برای ورود به اتحادهای جدید تقویت زندگی مشترکتان است.

دی:

امروز بحث کردن اصلا منطقی نخواهد بود. به برنامه های استراتژیکتان پایبند بمانید و بگذارید بقیه چیزها راه خودشان را بروند. احتمال این وجود دارد که سیستم عصبیتان در معرض انواع استرس و فشار قرار گیرد. مخصوصا اگر متولد سال بزهستید. سعی کنید درمقابل مردم آزاردهنده و اتفاقات ناراحت کننده ازخودتان محافظت کنید.

بهمن:

امروز انقدر برایتان خوب پیش می رود که به شما حسادت می کنیم. دیگر مجبور نیستید که به دنبال مردم جدید و یا راه هایی برای پیش بردن شرایط به سمت موفقیت باشید. فرایندهایی که چند هفته پیش آغاز کردید اکنون منتظر شما هستند و تنها چیزی که باید انجام دهید این است که بروید و از مزایای آنها استفاده کنید.

اسفند:

به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن امروز، به شما توصیه می شود که در محدوده قانون و آداب معاشرت بمانید. همچنین به شما توصیه می کنیم که برای حل کردن مشکل راه های غیرمعمول را امتحان کنید. وقتی بحرانی رخ می دهد، مسیر اکتشاف نشده است که از همه مفیدتر خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×