» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيش بيني اعزام ۱۵۰۰ نفر از شهرستان مباركه به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)
اخبار شهرستان مبارکه

پيش بيني اعزام ۱۵۰۰ نفر از شهرستان مباركه به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)

اردیبهشت 19, 1395 1010

سلطاني معاون فرماندار در اين جلسه با بيان اينكه پاسداري از آرمانهاي انقلاب و حضرت امام (ره) وظيفه همگان مي باشد افزود:برگزاري مراسمات مختلف سالگرد ارتحال امام راحل فرصت مناسبي است كه انديشه ها و باورهاي ايشان به نسل هاي جديد منتقل شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس، سلطاني افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني و ۱۵ خرداد در روز جمعه ۱۴ خرداد ماه در مسجد جامع شهر مباركه  برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به پيش بيني اعزام ۱۵۰۰ نفر از شهرستان مباركه به مرقد مطهر حضرت امام ،خاطر نشان ساخت : متقاضيان مي توانند براي ثبت نام به پايگاههاي مقاومت بسيج شهرستان مراجعه نمايند.

در ادامه جواد سلطاني با اشاره به لزوم بهينه سازي و غني سازي اوقات فراغت جوانان در شهرستان ،افزود: مي بايست با برنامه‌ريزي مناسب از تمامي توانمندي‌ها، پتانسيل ها، امكانات و فضاهاي فرهنگي و ورزشي در جهت بهينه‌سازي اوقات فراغت و مقابله با تهاجم فرهنگي استفاده كنيم.

وي تدوين برنامه هاي مناسب و جامع براي غني سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از مهمترين شيوه هاي مقابله با آسيب هاي اجتماعي – فرهنگي عنوان كرد و اظهار داشت: ارزش گذاري و برنامه ريزي براي پركردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان بسيار ضروري است كه لازم  است دستگاههاي ذيربط در اين خصوص اقدام نمايند.

معاون فرماندار با اشاره به تاثير آموزش ها در شكوفايي و هدايت استعداد ها و پرورش خلاقيت دانش آموزان، تاكيد نمود : آموزش ها بايستي متناسب با استانداردها و براساس نياز شهرستان باشد.

متقاضيان عزيمت به حرم مطهر حضرت امام خميني(ره) براي ثبت نام به پايگاههاي مقاومت بسيج شهرستان مراجعه نمايند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

ryh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×