» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » مسئول بسیج سازندگی مبارکه: بیش از 300 شغل مستقیم از طریق اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان مبارکه ایجاد شد
شهرستان مبارکه

مسئول بسیج سازندگی مبارکه: بیش از 300 شغل مستقیم از طریق اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان مبارکه ایجاد شد

اردیبهشت 19, 1395 0020

سرگرد عقیلی مسئول بسیج سازندگی شهرستان مبارکه در خطبه های نماز جمعه شهر کرکوند با اشاره به 17 اردیبهشت سال روز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری افزود:بسیج سازندگی از آمادگی کامل برای همکاری و کمک به دولت در اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی برخوردار است.

عقیلی با بیان اینکه فرهنگ سازی در زمینه سیاست های اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: سه مولفه مردمی کردن اقتصاد مقاومتی شامل اصلاح الگوی مصرف، ترویج استفاده از کالاهای ایرانی و فرهنگ کار و کار آفرینی می شود.

وی با اشاره به اجرای شعار “ایرانی ، ایرانی بخر” در سطح پایگاههای بسیج ، اظهار داشت: استفاده از کالاهای خارجی برای پایگاههای بسیج ممنوع شده است، بجز کالاهای ضروری که نمونه ایرانی آنها وجود نداشته باشد.

وی افزود:سال گذشته بهسازی و نوسازی مدارس شهرستان با حضور 160 نفر از دانش آموزان شهرستان انجام شد.

عقیلی با اشاره به اینکه در طرح هجرت دانش آموزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و کمک به آموزش و پرورش مورد توجه است، گفت: در این طرح بیش از 2 هزار متر مربع از مدارس رنگ آمیزی و بیش از 2 متر مربع از مدارس فضا سازی، بهسازی و نوسازی شد و بیش از یکصد میز و نیمکت مورد بازسازی قرار گرفت.

 

IMG_0492 (Copy) IMG_0465 (Copy) IMG_0467 (Copy)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×