» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » ​مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان مبارکه پایان یافت
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه - ورزشی

​مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان مبارکه پایان یافت

اردیبهشت 19, 1395 008

مسابقات اسکیت آزاد قهرمانی کشور رشته فری استایل با شناخت نفرات برتر در شهرستان مبارکه به کار خود پایان داد.

معرفی نفرات برتر

به گزارش پایگاه خبری شمس، فاطمه کاکاوند،رییس کمیته فری استایل فدراسیون اسکیت جمعه شب با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 87 ورزشکار دختر و پسر در مدت دو روز    به میزبانی شهرستان مبارکه برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات 40 ورزشکار دختر و 47 ورزشکار پسر در روزهای پنجشنبه و جمعه با هم رقابت کردند.
فاطمه کاکاوند گفت:ورزشکاران در چهار رده سنی 11 تا 12 سال، 12 تا 14 سال، 14 تا 16 سال و بالای 16 سال به رقابت با یکدیگر پرداختند.
کاکاوند گفت:در این مسابقات ورزشکارانی از استان های تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، مازندران، البرز، خراسان رضوی و همدان حضور داشتند.
وی با بیان اینکه در روز اول این مسابقات دختران به رقابت پرداختند، گفت: مژده شعبانی، بهارسادات صابرعلی و آیلار بهارلویی در رده سنی 11تا 12 سال، ترانه احمدی، مژده یاوری و شیدا روح اللهی در رده سنی 12 تا 14 سال، زهرا باقرزاده، سحر غیور و زهرا غلامی در رده سنی 14 تا 16 سال و مهرنوش نکوگل، مینا عابدینی و شقایق گلگونه در رده سنی بالای 16 سال به ترتیب مقام های اول تا سوم هر کدام از رده های سنی را کسب کردند.
رییس کمیته فری استایل فدراسیون اسکیت گفت: در رقابت های روز دوم این مسابقات و در پسران نیز  به ترتیب سبحان خسروانی، محمدپارسا مرادی و محمد حسین صادقی در رده سنی 11 تا 12 سال، مسیح فنایی، محمد امین عباسیان و سجاد خسروانی در رده سنی 12 تا 14 سال، رضا لسانی، علی شجاعی و امیرمحمد سواری در رده سنی 14 تا 16 سال و مهدی محمدی، سالار ظریفی و سعید داوودی در رده سنی بالای 16 سال مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
وی گفت: نفرات برتر هر گروه سنی به اردوی تیم ملی، که یکماه دیگر جهت آماده سازی مسابقات جهانی تایلند و مسابقات آسیایی چین برگزار می شود دعوت خواهند شد.
مسابقات آسیایی چین از 23 اکتبر تا اول  نوامبر در چین و مسابقات جهانی تایلند از 18 تا 22 نوامبر برگزار خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

ryh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×