» عمومی » ورزشی » انتقاد گودرزی از آویزان بودن استقلال و پرسپولیس/صدای وزیر قطع شد!
ورزشی

انتقاد گودرزی از آویزان بودن استقلال و پرسپولیس/صدای وزیر قطع شد!

اردیبهشت 18, 1395 0010

مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون در چهار سال آینده با حضور وزیر ورزش در شرایطی آغاز شد که ابهاماتی در مورد انتخاب رئیس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کش و قوس های فراوان در نهایت مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه با حضور اعضای مجمع، نمایندگان نهادهای نظارتی، مسئولان وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون فوتبال در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

* ورود اعضای مجمع و نامزدها
اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات و برگزاری این مجمع از ساعت ۸:۳۰ وارد مجموعه ورزشی انقلاب شدند و در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک مستقر شدند.

* همه نگاه ها به کفاشیان است
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که از او به عنوان اصلی ترین مرد انتخابات امروز نام برده می شود نیز به همراه نامزدهای انتخابات وارد سالن همایش و محل برگزاری انتخابات شد. در این مجمع همه نگاه ها به کفاشیان است و این پرسش در مورد او مطرح است که در نهایت به سمت کدام یک از نامزدهای ریاست خواهد چرخید.

* گودرزی و سجادی وارد مجمع شدند
محمود گودرزی وزیر و نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش هم دقایقی پس از شروع رسمی مجمع وارد سالن همایش آکادمی ملی المپیک شدند تا بر روند برگزاری مجمع نظارت داشته باشند.

* بی اطلاعی دبیرکل از جلسه شبانه اعضای مجمع
علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال هنگام ورود به سالن با ابراز بی‌اطلاعی از برگزاری جلسه جمعه شب اعضای مجمع گفت: من هم از شما شنیدم که دیشب اعضای مجمع، جلسه‌ای برگزار کردند اما نه از آن اطلاعی دارم و نه خبر دارم که چنین جلسه‌ای برگزار شده است.

* کفاشیان دستور جلسه را مشخص کرد
رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای این مجمع نفراتی که باید در شمارش آرا و نظارت بر آن حضور داشته باشند را با رای حاضرین انتخاب کرد. سپس گزارشی از مجمع قبلی و ۹ موردی که به تصویب رسیده بود را قرائت کرد که به تصویب مجدد اعضای مجمع رسید.

* امکانات برای رسانه ها مناسب نیست
اتاقی که برای نمایندگان رسانه های گروهی در نظر گرفته شده است مجهز به اینترنت مناسب و تصویر زنده از محل مجمع نیست که همین امر باعث اعتراض و ناراحتی خبرنگاران شده است. خبرنگاران در اتاقی یک طبقه پایین تر از محل برگزاری مجمع قرار دارند و البته هنوز تصویر زنده مجمع را دریافت نمی کنند.

* پخش زنده مجمع قطع شد
درحالی که شبکه ورزش در حال پخش زنده این مجمع بود، با تصمیم مسئولان خبرنگاران و تصویربرداران این شبکه مثل خبرنگاران و عکاسان سایر رسانه ها از سالن مجمع به بیرون هدایت شدند تا مجمع پشت درهای بسته برگزار شود. در این لحظه دوربین ها را به سمت دیوارها چرخاندند تا تصویری نگیرد. حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نیز در این مورد گفت: اصلا قرار نبوده مجمع به صورت زنده پخش شود. قرار این بود که تصویربرداران فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی را در مجمع باشند.

* یک عضو مجمع با چمدان آمد!
علیرضا مراد حاجتی مدیرعامل شرکت ملی حفاری چمدان به دست و چهل دقیقه بعد از شروع جلسه مستقیم از فرودگاه رسید و وارد مجمع شد.

* مدیرعامل سایپا: ترافیک امروز حرف و حدیث زیادی دارد
بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا یکساعت بعد از آغاز مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال رسید و در مورد دلیل تاخیرش گفت: بخاطر ترافیک دیر به مجمع رسیدم. ترافیک امروز حرف و حدیث زیادی دارد!

* فرصت ۱۰ دقیقه ای به سه نامزد ریاست
پس از فراهم شدن مقدمات برگزاری مجمع، به هر یک از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال ۱۰ دقیقه فرصت داده شد تا برنامه های مد نظرشان را برای اعضای مجمع بازگو کنند. مصطفی آجورلو نخستین سخنران بود که برنامه هایش را تشریح و ابراز امیدواری کرد بتواند برای فوتبال موثر باشد. سپس مهدی تاج و در نهایت عزیز محمدی نیز برنامه هایشان را برای اعضای مجمع ارائه کردند.

آجورلو: شش برنامه دارم
مصطفی آجورلو نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با تشریح برنامه هایش برای این فدراسیون گفت: من شش برنامه دارم که موفقیت تیم ملی، گسترش آکادمی ملی فوتبال، باشگاه محوری و… جزو آنهاست. باید این برنامه‌ها را پیش ببریم. فوتبال باید به تمام کشور برود نه فقط یک یا دو استان فوتبال داشته باشند. حتی استانی مانند سیستان و بلوچستان هم باید فوتبال داشته باشد. در آخر باید به حاکمیت و دولت نشان دهیم که فوتبال استقلال دارد و باید به فوتبال احترام بگذارند.

مهدی تاج: استقلال فدراسیون را دنبال می کنم
یکی دیگر از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: تعامل با دولت نافی استقلال فدراسیون نیست و موجب تقویت فوتبال می شود. متعهد می شوم به استقلال فدراسیون و تبعیت از قانون پایبندباشم. من استقلال فدراسیون را دنبال می‌کنم. تاج اولویتهایش را اینگونه برشمرد شفافیت مالی، ارتقای فنی، پایداری اقتصادی و خصوصی سازی از راه درست.

مهدی تاج در ادامه برنامه هایش گفت: چهار سازمان تعریف کرده ام: اول سازمان اقتصادی با هدف درآمدزایی. سازمان تیم ملی و مرکز تیم های ملی. سازمان لیگ فوتبال و چهارم سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی.

عزیز محمدی: چهار کمپ تیم ملی می سازم
سومین نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در تشریح برنامه هایش گفت: ارتقا دانش و فرهنگ عامل اصلی جلوگیری از بحران فوتبال، رویکرد به تجارت در فوتبال، استفاده از نظر کارشناسان و اصلاحات جدی در فوتبال، تدوین اساسنامه تغییر ساختار فدراسیون، شفاف سازی درآمد، تعامل با وزارت ورزش و ساخت کمپ تیم ملی در چهار اقلیم کشور جزو اولویت های کاری بنده است.

وزیر ورزش: تکامل فدراسیون به نحو احسن رقم بخورد
محمود گودرزی پس از سخنرانی سه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: دوستان عنایت کنند تا این مرحله از تکامل فدراسیون به نحو احسن رقم بخورد. ۱۳ فدراسیون در المپیک هستند که جای فدراسیون فوتبال خالی است. اگر این را نتیجه تلقی کنیم موفق نبوده‌ایم. این موضوع در جام جهانی هم رقم خورد ولی جای خشنودی دارد. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره آویزان دولت بودند و همواره در مشکلات مالی قرار داشتند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ مجمع تشکیل شده است گفت: این بار این مجمع به خاطر شرایط حساسیت بیشتری دارد. امیدوارم با تعامل و دقت نظر اعضا به تعیین سرنوشت انتخابات و ایجاد فضای سالم کمک کنیم.

گودرزی ادامه داد: باید کمک کنیم تا وضعیت مناسبی در فوتبال حاکم شود. باید از فدراسیون هم تشکر کنم. شما خط مقدم هستید و فعالیت های شما دیده می شود.

بعد از صحبت های گودرزی علیرضا اسدی امور مجمع را در دست گرفت و ابراز امیدواری کرد تا مجمع به بهترین شکل پیش برود. جاللب اینکه پس از صحبت های گودرزی که در میانه های آن تصویر مجمع برای خبرنگاران قطع شده بود، مجددا ارتباط اتاق خبرنگاران با مجمع برقرار شد!

گزارش لحظه به لحظه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در همین خبر تکمیل می شود…

به این نوشته امتیاز بدهید!

ryh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×